Hey meiden, Vanaf dinsdag moet ik voor m`n werk naar een andere locatie (definitief). Hierdoor moet ik eerder van huis en dus ook eerder opstaan. Wat betekent dat ik eerder moet tempen, ongeveer zo`n half uur eerder. Ik zit nu op 5dpo en ik weet dat een half uur zeker verschil zal uitmaken bij mij. Hoeveel dagen zal het duren voordat ik weer kan vertrouwen op mn temp, zeker in deze cruciale 1,5 week? Liefs Kweb
Hoi Kweb, Ik weet dat mijn temp elk uur een tiende stijgt, maar dat is in mijn geval. hoe dat over het algemeen is lijkt me moeilijk te bepalen. Ik zou als ik jou was gewoon tempen op het tijdstip waarop nu de wekker gaat (in de nieuwe situatie bedoel ik dan) en zo bijhouden. en uiteraard bij het uitblijven van je ongi over 10 dagen een testje er tegenaan gooien!! succes, ik duim voor je dat het raak is deze ronde. xxx september
Kweb, Ik denk niet dat het erg veel verschil maakt, ook net als bij September, gaat mijn temp ook 0,1 per uur omhoog. Je weet wanneer je ei is geweest, dus ook wanneer je overtijd gaat
ok meiden thx. Bij mij scheelt het wel meer dan een tiende per uur. Als ik bijv om 07.00 36.8 heb, kan ik zomaar om 07.30 37 hebben vandaag mijn vraag. Natuurlijk hou ik ook rekening met mn NOD, maar zou het jammer vinden als ik teleurgesteld word met een temp van 36.8 terwijl die eigenlijk 37.0 is. Maar we zullen wel zien....moet eerst nog 9 dagen voor het zover is Bedankt in elk geval voor jullie antwoorden
No thanks, meissie! wat een groot verschil, zeg. Hopelijk vind je een manier om er "rust" mee te hebben met je nieuwe temptijd. Ik kan me voorstellen dat je hier wel mee zit, zeker tegen je nod aan. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, ik duim voor je dat je een positieve test hebt over een ruim weekie! xxx
volgens mij gaat het er juist om dat je ongeveer hetzelfde aantal uren rust (slaap) hebt gehad..Dus als je iedere nacht bijv 8 uur slaapt, maakt het niet zo heel veel uit..(volgens mij..)