Dag meiden! Willen jullie even meekijken? Ik weet het, een streep is een streep, maar toch... ben een erg onzekere miep Bovenste is van Matcare van vanmiddag iets voor 1 Middenste is van KV van vanmiddag iets over 1 Onderste is van KV van gisteren om 1 uur... Weet het, waarom niet 's ochtends testen... Maar gisteren "gewoon" even getest voor de zekerheid en vanmiddag kon ik me niet meer bedwingen
Dit ziet er uit als testen van iemand die zwanger is!!! Ik zeg gefeliciteerd!!! Nu nog een keer 's morgens testen en dan zal je zien dat de streep duidelijker is.
Pff, thanks meiden... jemig, wonderen bestaan dus toch echt... Werd een beetje onzeker toen die matcare lichter was dan de kv van gisteren... Maar die van gisteren is inmiddels een stuk donkerder van het drogen denk ik, vandaar dat deze tweede van kv iets lichter oogt... Daar gaan we dan ook maar even vanuit Denk dat we dan maandagmorgen maar even weer gaan testen!!!
Zei ik toch, dat die matcare veel lichter testen in het begin dan de KV Gefeli hoor, misschien maandag een digitale? Vond ik zelf erg geruststellend