Hoelang duurt het voordat het geld is overgemaakt van een (ABN AMRO) bank rekening naar een giro rekening? Is dat 1 dag of duurt dat nog langer? Ik weet het niet zo meer.. Alvast bedankt!8)
Inderdaad gemiddeld een dag, maar het is meer regel dan uitzondering bij mij dat het 4 werkdagen duurt. Groetjes
Dat ligt eraan of je het via internetbankieren hebt gedaan of via een overschrijvingsformulier... Via internetbankieren en als je het dan voor twaalf uur 's morgens hebt overgemaakt, staat het er al dezelfde dag op! Mijn vriend en ik hebben rekeningen bij beide banken, vandaar dat ik het weet )Na twaalven is het de volgende dag en in het weekend op de eerste werkdag. Via een overschrijvingsformulier (leuk scrabblewoord ) kan het soms weleens drie dagen duren!
officieel is dit 5 werkdagen van giro naar bank en andersom, en ik kan het weten want ik werk bij AA. maar meestal is het al binnen 2 werkdagen verwerkt.
uhmm van de abn amro naar de postbank bedoel je he dat is als je van de abn voor 13.00uur overmaakt staat het om 1700 uur op de postbank.. na 13.00uur staat het de volgende dag rond 12.00uur op je bank.. toevallig moet ik dat dus elke week doen hahahaha
normaal is het 3 dagen, dit omdat de postbank in een apart bancsir circuit zit en niet in het nationale circuit waardoor het meestal 3 tot wel 5 dagen kan duren, aangezien hun er rente van moeten trekken.