Wie van de Belgische dames mag ik om een gunst vragen???

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hallo allemaal,

Via deze weg zou ik graag een HELE grote gunst willen vragen aan één van de Belgische dames hier.

Afgelopen weekend ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben met als gevolg dat ik op zoek ben gegaan naar zwangerschapskleding (misschien wat vroeg maar ik heb een representatief beroep en niet alles van de zwangerschapskleding past bij mijn werk dus ik heb alvast een vroege jacht geopend ;)). Ik heb een waanzinnige broek gevonden op de Website van Esprit die -je raadt het al- niet meer in Nederland te verkrijgen is, ik heb Esprit al gemaild maar tenzij de broek retour komt is het eigenlijk dikke pech voor mij :(.

Nu zag ik in de webshop van Belgie dat de broek nog wél verkrijgbaar is in mijn maat... maarja, via de website van Esprit.be bezorgen ze alleen in......... juist; België.

Jullie voelen de vraag al aankomen...... wie van de Belgische dames mag ik heeeeeeeeeel lief aankijken met de vraag of ik de broek bij haar mag bestellen en laten bezorgen??? Ik weet niet zo goed hoe het met betalen gaat (of ik dus eerst moet betalen en dan pas moet laten bezorgen, geen idee) maar uiteraard betaal ik alles. Ik ben bereid om naar België te rijden (afhankelijk vd woonplaats) of om de verzendkosten te betalen.

Wie oh wie wilt mij helpen??? *kijkt heel lief*

Liefs,

Fem

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als ik in Belgie had gewoond had ik het voor je gedaan meid.
    Sesamstraat ligt echt in Nederland.
    Succes met de aankoop!
    Elmo

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hoop dat iemand je wilt helpen.. woon niet in belgie, maar wil je wel succes wensen.. :)

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Thanks, ik hoop ook dat iemand zo lief wilt zijn om mij te helpen :D

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik woon niet in Belgie dus kan je niet helpen maar wil je wel onwijs feliciteren met je zwangerschap.

GEFELICITEERD!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat bedacht ik me net ook, ik heb je niet eens gefeliciteerd...bij deze dus: gefeliciteerd.

Elmo

Oke oke, er is een ander onderdeel voor felicitaties maar ik had dat best wel even kunnen doen ;)

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

whaha oh ja gefeliciteerd... :D

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Haha, dat maakt niet uit, als iemand gefeliciteerd zegt kijk ik toch nog achterom ;).

Heb ook nog een vriendin in de UK wonen, kan het ook nog wel aan haar vragen, maar ik dacht; iedereen hier is zo lief voor elkaar, laat ik het er ook eens op wagen ;)

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik woon niet in belgie, maar kom er wel regelmatig, ik zou evt voor je na de esprit winkel (maasmechelen) toe willen rijden, en hem daar voor je ophalen en dan in nl versturen. Zal wel pas volgende week worden want ik moet werken.

Ik hoor het wel
    X Vera

Ps: Gefeliciteerd met je zwangerschap

10. Female

Female Niet meer actief

Hoihoi,
    Ik woon net over de grens.
    Je mag het wel bij mij thuis (B dus) laten bezorgen. Mijn man werkt in NL en komt bijna elke dag langs de brievenbus dus dan kan hij het zo doorsturen.
    Ik hoor het wel als ik iets voor je kan doen,
    Groetjes

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Da's nog beter natuurlijk ;)

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, bedankt voor jullie lieve reacties meiden!!!!

VeraenRoy, super bedankt he, hartstikke lief dat je effe op en neer wilt rijden voor me, maar ik wil je ook weer niet téveel moeite laten doen hoor!!!!

Female, ik ga je een pb sturen, vind je dat goed???

13. Female

Female Niet meer actief

@ Fem, tuurlijk, heb je pb al beantwoord ;)

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hm, nu loop ik gelijk tegen het volgende aan; kan ik eigenlijk wel vanaf een NL bank geld overmaken naar een Belgische bank???? Want anders gaat het hele feest niet door (sh*t). Weet iemand dit?????

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja dat kan hoor, weet niet welke bank je hebt
    Anders morgen even je bank bellen, die kunnen je dat heel goed uitleggen hoe het werkt!

ps: nog gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina