Tips gevraagd voor speciaal huwelijkskado!

Discussion in 'De lounge' started by Momfulness, Apr 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

Op 18 mei gaat mijn aller,aller, allerbeste en liefste vriendinnetje trouwen. We zijn al vanaf dat we 3 jaar zijn vriendinnen en getuige op elkaars huwelijk. Ze heeft de laatste tijd veel meegemaakt m.b. tot haar gezondheid en ook nog eens een mk. Des te meer rede om haar goed te verwennen. Nu wil ik graag een bijzonder en functioneel kado geven in combinatie met geld, want dat stond op de envelop. O ja.... de man van haar, happens to be, de beste vriend van mijn vriend. Dus moet voor beide leuk zijn.

Kom maar op met de ideeën!

Bedankt alvast. ;)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zit zelf te denken aan een huishoudelijk apparaat, tuingereedschap, servies of iets dergelijks.

Maar dan moet je maar net weten wat ze al heeft.

3. Momfulness

@Waardevol, Bedankt alvast! Er liggen veelal klinkers in de tuin dus echt tuingereedschap hebben ze niet nodig. Huishoudelijke apparatuur kopen ze allemaal bij de makro i.v.m. eigen zaak van haar man.

heb ik ook al de revu laten passeren, maar ik denk nog even verder.

Haar interesses zijn, haar dochtertje van 2,5 jaar. Verder kijken ze graag t.v. en zijn het echte huismussen die graag samen op de bank zitten.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Misschien een picknickmand voor binnenshuis. Dus een mand met een plaid voor over de bank, misschien bijpassende kussentjes. En dan dvd's die ze leuk vinden. Haar favoriete thee, of een flesje wijn etc en etenswaren voor een heerlijk avondje thuis relaxen.

5. Chingy

Chingy Actief lid

Apr 28, 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    kaartjes voor de Efteling of de dierentuin?
    Kunnen ze lekker met z'n drietjes een dagje weg.

6. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Je zou haar ook televisiekanalen cadeau kunnen doen als ze dat nog niet heeft. Zo'n pakket.

Of een kamer in het Eftelinghotel regelen. Ik ga 12 september met mijn man, dat weet hij niet, in de Fata Morgana Suite. Super luxe. Je hebt daarnaast ook hele leuke themakamers voor kinderen. Zoals een Sneeuwwitje kamer. En toegang tot het park zit erbij.

7. Momfulness

Meiden, bedankt allemaal!!!

@Ir3n3, die eftelingkamer sprak me erg aan. Kan dat het beste via de eftelingsite zelf?

Ook de picknickmand zou een goed idee zijn!!

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Misschien kun je ze een bon geven van een kuuroord.
    Lekker relaxen, samen in de sauna als ze dat willen en lekker gemasseerd worden.
    En dan aanbieden dat je wel op hun dochtertje wilt passen.

9. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb inderdaad via de Efteling zelf geboekt. En ik heb gelezen dat je in het park, en ik denk ook wel via het hotel, een picknickmand kunt regelen. Haha, dus dan heb je twee in één.;)

10. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Een verwenpakket met wat verwen/verzorgingsproducten, lekkere snacks, flesje wijn, tijdschriften...

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Het efteling hotel is een goed idee! Zocht ook nog een huwelijkskado voor mijn broer!

12. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    leuke ideen allemaal!

Maar heeft iemand nog meer tips? Wat is echt leuk om te krijgen? Ik heb namelijk nogal wat bruiloften deze zomer. ( 5 :S )
    En ze kennen elkaar nog bijna allemaal ook! Ongelofelijk he?!

Share This Page