potjes boek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by schaapie123, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mijn dochter is heel erg bezig met potjes, en plassen, ze heefet vant zomer bij mijn ouders 1 keer op het potje geplast (3 wk terug) haar neefje ging op het potje plassen, ze keek hem aan en ging ook zitten plassen, ik trots.
    thuis heeft ze nog niet op het potje geplast, wel plaste ze (liep naakt in huis) op een luier die op de grond lag hihihi

gisteren (katoene luiers) zij ze zelfs dag poepie toen ik het in de wc weg gooide. als de honden plassen is het ook guus plas of mick plas, mama plas (gaat altijd mee naar de wc)
    pop zet ze ook vaak op het potje en dan zegt ze ook pop plassen.
    gisteren riep ze plassen en rende naar de keuken, daar staat een groot potje, ze ging wel zitten alleen ik was te laat om de luier af te doen.

aangezien ze er zo mee bezig is, wil ik graag leuke boekjes kopen die gaan over zindelijkheid, ze vind voorlezen geweldig.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Ik heb het boekje van 'Lotje op het potje', die heb je in een een jongens en meisjesversie. Beetje retro, dat wel, maar mijn dochtertje vond het erg leuk om te lezen en nu lezen we het af en toe gewoon nog.

3. duha

duha Actief lid

Dec 12, 2007
    181
    0
    0
    Ik heb Bobbi op het potje. Heel leuk boekje op rijm geschreven. Leuke tekeningetjes erbij. En de serie heeft nog heel veel leuke boekjes.

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik dacht gelijk aan liselotje.
    (liselotje is een meisje, en ze woont in een paleisje. in een land hier ver vandaan, waar heel veel paleisjes staan.) die is echt super leuk.

maar bobbi beer en lotje zijn ook absoluut een aanrader.

Share This Page