5 dagen na ei voel ik ineens...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi

'normaal gezien' als je naar mij temp.kaartje kijkt,heb ik 5 a 6dagen geleden mijn ei gehad(ook volgens ovutest maar die waren niet echt supergoed,kv testen)

nu voelde ik de vrijdag al iets raar in men baarmoeder(plofjes en trekjes) nu dit was eventjes,maar was een appart gevoel want ik heb vaak net voor men nod zo 'plofjes' maar deze voelde anders...precies zo trekjes en plofjes tegelijk.maar goed ik ga mij op dat niet te fel concentreren.

Heb vandaag wel ineens pijnlijke tepels!
    dit heb ik normaal enkele dagen voor nod(door de progesteron of zoiets)
    en het is echt PIJNLIJK! normaal moet ik 1 september mijn nod hebben dus dit is nog even.Maar je moet binnen 5 a 10dagen je innesteling hebben zeggen ze...nu had ik vandaag een serieuze dip!(kijk maar) 2b07fe Ovulation Charts

offin
    is het te vroeg voor een innesteling?
    ik heb geen krampen of bruinverlies dus...
    maar die borsten zeg!:$ pijnlijk!

xxxx

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik voelde 3 tot 5 dagen na eisprong ook van alles en was idd zwanger van mijn 2e toen :D
    Ook bij 1 van de miskramen, voelde ik na 3/4 dagen een felle steek waar ik niet goed van werd.
    2/3 Dagen daarna had ik al een posi clear blue, dus 1 week voor NOD, en was echt niet verder in cyclus haha
    Kan heel goed allemaal hoor!

3. Chai

Chai Niet meer actief

Bij mij voelde het ook heel apart, net een elastiekje haha..
    Ik weet niet of ik het pijn kan noemen.
    Was precies 6 daagjes na mijn ei.
    Klinkt dus wel positief dat je dat hebt, en daarna kreeg ik ook last van me borsten en ze werden groter

Liefs

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    JAAA ik vond al dat men bh vandaag zo slecht zat!
    ik denk niet dat het al melk ofzo zou aanmaken maar miss ben ik gewoon vocht aan het vasthouden!echt ik heb zelfs een (want ik heb al een E cup) minimizer bh moeten aandoen omdat het geen zicht was :)

jah zo een elastiek gevoel was het! maar niet lang ong 15 min.
    maar ik weet nog dat ik heel verbaast keek toen ik dit voelde en meteen wist dat ik dit gevoel nog niet had gehad.Pijn deed het niet het kietelde! :D maar dit was wel al 3 a4 dagen na ei dus weet niet of ik het ga meetellen met symptomen

xxxx

5. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Anais,
    Het kan wel al 4 dagen na je ei hoor.
    Klinkt echt positief, ik werd er snachts wakker van en bij mij duurde het heel kort misschien 5mi en ik sliep daarna verder.
    Ik vond het ook meteen al raar maar durfte nergens op te hopen maar nu weet ik precies wat het was dus. :)

Nu word het afwachten he, ik hoop voor je dat het raak is!

6. Adore

Adore Niet meer actief

Spannend meid, je kunt zeker al vroeg iets voelen (een innestelling kan zeker eerder zijn)
    ik ben benieuwd en volg je even hier ;) Ik duim voor je :):):)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    heej meid,

wat spannend, FF heeft bij jou ook al geen duidelijke ei kunnen plaatsen bij mij ook niet.... Ik heb een erg raar gevoel erbij.

Maar klinkt wel posi meid:D als ik dag 12 me ei gehad heb loipen we gelijk:D spannend.....! ALS dag 15 mijn innesteling zou zijn zou het al op 3dpo zijn geweest.... :$

Ik heb dag 12 me ei gehad zou je denken aan me posi test/ei pijn en zeer vr. slijm. (dit zag ik voor het eerst hahaha, nog geen keer eerder gezien;):))

Dag 15 een flinke dip gehad.... daarna flinke stijging.... je zult zeggen dag 15 ei gehad.... maarjah NA me ei pas posi ovutesten...
    Beetje raar toch? die gebruik je toch om voor je ei een naderend ei te vinden;):( (ik heb die test gedaan omdat ik voelde dat ik een test moest doen! Heb sinds die dag 15 zo'n rare prikkelende buikpijn, rond de plek van mijn baarmoeder....)

Ook ik weet het allemaal niet.... jij bij mij een tipje? hihi

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    normaal zou ik DC 14/15 mijn ei hebben gehad volgens temp. en ovutest.maar die ovuesten tel ik niet mee omdat ze CD 12 ook posi gaf.en ik kijk ook volgens de uitscheiding
    Die FF geeft idd geen ei aan maar verschillende meiden denken ook dat het op CD 14/15 was

Ik had op CD 12 ook een dip en stijging en ovutesten gaven wel posi toen aan (maar het is rotzooi) dus het kan wel dat je toch geen ei hebt na zo een dagje :) krampen krijg je normaal na je ei zeggen ze en vruchtbaar slijm ervoor...maar mijn cyclus is ook dit keer niet te begrijpen...ik heb 'zogezegd' 2 maal een ei gehad en nu heb ik een dip van het kan niet meer(hopelijk innesteling)
    kijk maar op me kaartje! is echt laag ineens!

heb je geklust die dagen dat je dacht dat je ei was en de dagen dat je een positest had??
    xxx

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja ik zag je temp jah! WOW echt ver:D
    SPannend, kan eink toch bijna niet ander? hihi

En ja we hebben veel geklust deze ronde:p
    Ik heb andere rondes dag dat me ei sprong of de avond ervoor(dan sprong die de nacht, want dag erna was het weg:p) eipijn.... daarna weg:D en ik gebruik die dure van clearblue digiteaal.... die raden de gyn. aan omdat deze zeer betrouwbaar zijn.... Dus dat geloof ik dan wel:)

tjah ik weet het ook niet....;)
    vervelend dit he.... maar jou temp is zooo gezakt moet haast wle posi zijn hahaha...

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Effe nog erbij:

ik ging net naar wc....ik veeg daar beneden en ik kijk :$
    een (sorrrryyy) grote (1.cm) dikke(ieuw) slijm dingens!
    het was superdoorzichtig en heel dik en plakkerig net kikkerdril!!!!!
    en dan keek ik met een tampon en zag verder gewoon zeer korrelige uitscheiding.(niet geel ofzo

heb trouwens nog steeds last van men (.)(.)
    en wat onderrug pijn(lichtjes) precies of ik me de hele dag heb zitten bukken en hurken enzo.

deze morgen nog een grotere dip dan gisteren gehad!kijk maar eens
    2b07fe Ovulation Charts

wat zou die 'kikkerdril' zijn?????nog nooit gehad!vruchtbaar slijm is bij mij veeeeeel minder vast!

xxx

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    als ik je kaartje van de keer ervoor zie, zie ik wel dat je toen ook zo'n kei diepe dip hebt gehad rond zelfde dag als dat je hem nu hebt....;) precies zelfder daling! Ik hoop dat het deze keer wel een innesteling is voor je:D
    Maar zie dus wel een herhaling...:)

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

die van CB zou ik zeker vertrouwen,daar hoor ik veel goeds van!
    je hebt toch goed geklust duseuh ik denk dat het wel goed zit :D !
    ik heb eigenlijk enkel geklust toen ik die twee dipjes had(dag ervoor) en dit was puur geluk want ik deed gewoon op gevoel...nuja kan nog niks zijn eh.

ja idd die temp :( beetje raar toch,bijna niemand heeft zo een lage dip(als ze die al krijgen) meestal tot een halve graad minder maar dit :(

13. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

ja ik weet het! had het gisteren ookal gezien :(

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ik duim wel voor je:D

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hellooo. Ik heb hetzelfde als jij . ( we lopen ook gelijk zag ik op de kalender :) ) Afgelopen zaterdag had ik last van mijn linker zijkant. Gezien ik geen verstand hiervan heb dacht ik dat het mijn stokje was??

Gisteren lag ik op de bank met mijn man en ik had ineens buikkrampen zoals jij omschrijft. Een soort plofjes en het trok af en toe echt samen daarbinnen. TOen ik naar het toilet ging, zag ik was bruin in mijn ondergoed ( ). Dit heb ik nu niet meer trouwens. Maar dit heb ik normaal altijd voor mijn ongie, maar niet 11 dagen ( gisteren ) van tevoren. Meestal pas 1 a 2 dagen.

Van de week ook 2 dagen stevige hoofpijn gehad en nu doen mijn tietjes pijn. Niet constant, maar als ik ze aanraak ofzo. Nou ja, ik weet het niet. Misschien is mijn cyclus ineens korter en ben ik morgen ongie! Ik begrijp het in ieder geval niet helemaal.

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    O, ik gebruik alleen geen temp kaartjes. Afgelopen maand had ik eigenlijk best veel rekbaar slijm enzo. Veel meer dan normaal en ik had ook veel meer zin in gemeenschap ( had ik ook in een ander topic geschreven ). Na mijn vermoedelijke ei was dat ook weer voorbij ( jammer voor mijn man hahah ). Maar we hebben FLINK geklust afgleopen maand.

17. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    dat je toen bruinverlies hebt gehad heel even is wel zeer positief(wou dat ik het ook had gehad dan was ik iets zekerder)
    dus het ziet er zeer goed uit!

en dan die symptomen erna is zeer goed mogelijk!
    ik zal voor je duimen :)
    xxx

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ikzelf heb vandaag weer een nieuw kwaaltje

sinds deze avond had ik ineens precies krampen,maar niet fel maar meer zeurderig.en nu zijn het steken in mijn lies geworden.
    soms heb ik het gevoel dat ik een horizontale steek oer mijn onder buik krijg...alsof een onderbroek te diep in je vel snijdt...alleen was dit iet het geval dit was echt het gevoel vanbinnen.raar toch?

heb nu nog steeds steken in mijn lies.
    men nod is op 1 september dus dit duurt nog even...dus daar ligt het denk ik niet aan.

wat denken jullie?Is toch wel toevallig zo rond mijn innesteling...
    xxx

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Nou ik ben nog steeds hardstikke onzeker. Misschien was het gewoon oud bloed en is dat zonder reden eruit gekomen. Het was ook echt bijna niets. Net als normale afscheiding maar dan donkerder. En ik heb dat maar 1x gehad, daarna niet meer. Ik laat wel heel de avond windjes:) maar dat kan ook met de bruine bonen te maken hebben!

Slaap lekker, we houden elkaar op de hoogte!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja afwachten indd...
    Ik begin steeds meer te denken dat me lijf me weer voor de gek aan het houden is....:$:(
    Daar heb ik me nu dan ook volledig bij neergelegd... Dus dan is wachten al stukje makkelijker:)

Vandaag weer heel veel wakker geweest, maar nog wel redelijk geslape tot 6.00uur, hoop dat deze temp wel betrouwbaar is;)

Ga nu weer naar mijn werk toe...
    Ohjah ik heb echt ongi gevoel in me rug weer:( Dus denk dat me lijf zich al aan het klaar maken is....:$ Wanneeer me ei ook geweest is..

Het word vast weer ronde 9 in:(

Liefs,,

Deel Deze Pagina