A is voor auto , dat spreek jij heel goed B is voor Bumba, de clown met zijn hoed C is voor car, dat is een vreemde taal D is voor drinken , dat moeten we allemaal. E is voor eten, en dan het liefste friet F is voor fies, want spellen kan ik niet. G is voor geen, dat is een rot uitspraak H is voor heet, dat waarschuwt mama vaak I is voor incompleet, want dat is mijn woordenschat J is voor jakkie, want dan moet ik in bad K is voor koekje, dat lust ik heel erg graag L is voor Lily, die ik vaak plaag M is voor mij, 100 keer per dag N is voor nee, wat ik van mama niet mag O is voor ondeugend, want dan ben ik veel P is voor papa, die heeft ook nog een aandeel Q is voor quasi, dat is een moeilijk woord R is voor rennen, sneller dan het hoort S is voor smerig, vooral na het eten T is voor toetje, mama zal het weten Al een uur bezig, mijn god.
Ik heb em af hoor, een versje met woorden en daden van Luc: A is voor auto , dat spreek jij heel goed B is voor Bumba, de clown met zijn hoed C is voor car, dat is een vreemde taal D is voor drinken , dat moeten we allemaal. E is voor eten, en dan het liefste friet F is voor fies, want spellen kan ik niet. G is voor geen, dat is een rot uitspraak H is voor heet, dat waarschuwt mama vaak I is voor incompleet, want dat is mijn woordenschat J is voor jakkie, want dan moet ik in bad K is voor koekje, dat lust ik heel erg graag L is voor Lily, die ik vaak plaag M is voor mij, 100 keer per dag N is voor nee, wat ik van mama niet mag O is voor ondeugend, want dan ben ik veel P is voor papa, die heeft ook nog een aandeel Q is voor quasi, dat is een moeilijk woord R is voor rennen, sneller dan het hoort S is voor smerig, vooral na het eten T is voor toetje, want mama zal het weten U is voor Uil, die zag ik in het park V is voor vla, dat is lekkerder dan kwark W is voor water, en water is nat X is voor xbox, had ik die maar alvast gehad Z is voor zzzzz want dat ga ik nu doen Dus mama welterusten en een hele dikke zoen. Damn wat een werk!
Wat gaaf zeg!! Echt heel erg leuk gedaan! Mijn creativiteit laat een beetje te wensen over helaas Hou je het boek het hele jaar bij of maak je hem aan het eind van het jaar in 1 keer? (nou ja, 1 keer.... maar ineens van het hele jaar zegmaar)
Ik maak hem in 1 keer, ik heb allemaal mappen op mn comp met: luc 2009, Luc 2010 etc en die kan ik dan in 1 keer uploaden.
Jep, klik maar eens op de laatste page dan kan je bovenin klikken: toevoegen: paginas Ook kan je zelf je fotos indelen he en niet hoe het daar staat.
vandaag was ie gangster trouwens, komen we van het kdv, meneer stat naar buiten, zet ze capuchon op, doet zn handen in zn zakken! en slentert naar de auto. Komt er een meisje langs, kijkt ie, zegt ie: hai... en loopt zo door wtf hahahaha
echt geweldig,en ook leuk kadoidee.Ik ben nu bezig met alles van zwangerschap tot nu toe en de kaarten die we hebben gehad.maar dan alles met de hand in plakken dat is wel een enorme klus zeg...