hoi dames over 2 dagen is mijn NOD. nu doen sinds gisteren mijn borsten echt wel pijn en dan vooral mijn tepels zijn heel pijnlijk en erg irri. zelfs als ik er niet aankom voel ik ze. nu zag ik deze ochtend in de spiegel dat mijn tepels (niet het tepelhof) erg donker waren naar de paarse kant kent iemand dit?
hoi meid hopelijk is het raak ik heb er altijd last van als ik ongi moet worden dus het kan nog 2 kanten op succes met wachten
ja ik heb met alle 3 mijn zwangerschappen ,het meest kunnen merken aan mijn borsten.ze zetten een beetje op,en als je sochtends wakker wordt lijken het wel bakstenen,doet wel auwa. en als ze gloeien en warm is dat ook een goeie teken, sommige hebben het met ongi,ik maar een heel klein beetje ,maar weet het verschil wel ertussen. nou succes en testen zodra je zover ben!
en het feit is ook dat ik al dik twee weken met een verkoudheid loop en ik geraak er gewoon niet vanaf. en dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
Hey mamavanbo, Ik heb precies hetzelfde als jij! Ik had vorige week "griep" ofwel, verhoging, 38.7 C. Afgelopen zaterdag werd ik wakker van een pijnlijke tepel, maar aan één kant.... nu met vlagen last van mijn borsten, voorheen ook nooit last van gehad. De ene gloeit soms. En omdat ik aan het kwakkelen ben zeg maar, zit ik al de hele week te tempen. Had de afgelopen dagen 37.3 en vanmorgen 37.7 C maar voel me inmiddels al een paar dagen kiplekker, behalve een beetje verkouden dan. Vaaaaaaaaaaaaage klachten, maar ik probeer mezelf echt in te prenten dat het een nasleep is van dat griepje! Succes meid, spannend voor ons! Kari
spannend zeg ik probeer ook niet teveel te hopen maarja dat is niet altijd makkelijk. ik duim voor je meid
Hallo, Hier ook nog zo'n een die last hier van de tepels, ik heb niet dat ze een andere kleur worden maar ze zijn wel pijnlijk en dat heb ik normaal nooit.. Het is natuurlijk wel kort na het ei om er nu al last van te hebben. Dus het is maar afwachten Mama van Bo Ik hoop voor dat het goed nieuws is.. duim duim duim liefs Shannen
had net wat ongigevoel en had wat bloed op mijn papiertje in de wc. ik snap er niks meer van. nu is alles weer weg. maar mijn borsten blijven pijn doen. das is anders nooit bij het eerste spoortje bloed. vorige maand 5 dagen te laat en nu ineens 2 dagen te vroeg? heb heel duidelijk mijn ei gevoeld en dan is het gewoon nog te vroeg voor ongi.
mag dat rood zijn? het is niet echt donker rood zoals bij ongi. kan natuurlijk ook beginnende ongi zijn he. ik wacht nog maar even af
Volgens mij is een innesteling een beetje bruinig bloed.... maar ik ben geen expert, heb het zelf nooit gehad. Wacht idd nog even af!