Ik ben sinds half mei gestopt met de pil. Maar nu is mijn vraag: wanneer kun je van een ongesteldheid spreken? Ik heb nu dan mijn ongesteldheid maar het is niet eens rood bloed alleen maar bruin bloed. Ik word er echt gek van. Is mijn cyclus nu op gang of klopt het niet, wie kan mij helpen? Het is trouwens ook niet eens de moeite waard, zo weinig ik ben een beetje bang dat er misschien wel wat mij aan de hand is. Ik durf niet zo goed naar de dokter, de vorige keer zei hij ook dat het normaal is. Maar sinds ik met de pil gestopt ben heb ik niet eens een echte ongesteldheid gehad. Ik ben bang dat mijn dokter mij misschien wel verkeerd begrepen heeft. Nou, wie kan mij wat advies geven, groetjes lucky. ](*,)
Volgens mij kan je na een half jaar best nog een keer naar de dokter gaan, want je leest overal dat de meesten na een half jaar wel weer ongesteld worden. En misschien moet je de dokter duidelijk maken dat jij je veel zorgen erover maakt, en dat je duidelijkheid wil! Hij heeft toch ook medicijnen om de eerste ongesteldheid op te wekken, misschien kan je dat voorstellen aan hem? Succes!