pil vergeten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door anoniem25, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem25

anoniem25 Actief lid

7 jan 2007
    126
    0
    0
    hoi hoi

ik heb een probleempje...
    kwas afgelopen dinsdag een pil vergeten ( woensdagochtend 10 uur ingenomen ) en gisteravond ook weer vergeten ( vanmorgen half 8 ofzo igenomen ) pff.. ik ben toch de kans zwanger te worden of nie?

2. anoniem25

anoniem25 Actief lid

7 jan 2007
    126
    0
    0
  3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee hoor... kijk tuurlijk heb je altijd kans om tijdens de pil zwanger te worden, aangezien het voor 99% de zwangerschap kan tegenhouden

Maar zoals je ook in de gebruiksaanwijzing kan lezen, kun je de pil binnen 36 uur, vanaf de vorige pil, nog slikken en ben je nog veilig bezig.

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoi Anoniempje,

Het is nooit zo druk op de anticonceptie site van zwangerschapspagina.nl, vandaar dat je even moet wachten op een antwoord. Ligt dus niet aan jou of de meiden hier!

Ik weet niet in welke week je zit, je kans op zwangerschap hangt hier ook vanaf. Lees even je bijsluiter, daar moet instaan wat de kans is en of je de rest van de maand met condoom moet vrijen.

Kijk anders ook even op:

http://www.anticonceptie.nl/public/defa ... ilvergeten

Daar kun je opgeven wanneer en hoevaak je de pil bent vergeten, of je nog sex hebt gehad etc en krijg je een advies wat je moet doen.

Succes!

K

5. anoniem25

anoniem25 Actief lid

7 jan 2007
    126
    0
    0
    totaal eigenlijk 3 pil vergeten :oops:
    kmaak me wel zorgen pfff..
    geen condoom gedaan.. laatste gisteravond..
    maar deze week niet.. en deze week zaterdag laatste pil ( stopweek ).
    omdat ik wil nie ongesteld op 27, 28 en 29 januari bij Landal park vandaar...

Deel Deze Pagina