Ik vind het allemaal een beetje vaag en ben op zoek naar meiden die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik heb op 11 april een vroege miskraam gehad, bijna een week flink gevloeid en daarna geen bloedverlies meer. Twee dagen daarna flink veel rekbaar slijm, en pijn onderin de rug en liezen (eisprong naar mijn idee) Normaal na mijn ei verlies ik altijd oude bloed tot aan mijn menstruatie, nu dus helemaal niets. Wel de week erna veel slijm, wit en doorzichtig. Deze week erg pijnlijke borsten, geen oud bloed maar wel witverlies, soms waterig. Heb gisteren een zwangerschapstest gedaan, maar negatief. Ik voel geen enkel teken tot menstratie, misschien is dit nog te vroeg? Pfff.. lijf en hormonen... Haha. Zou ik toch dan zwanger kunnen zijn?
het zou nog iets te vroeg kunnen zijn het testen. Als je 11 april dan zou rekenen als 1e dag van je menstruatie bij wijze van, zit je nu 'pas' op dag 23 (toch?) en het kan zomaar zo zijn dat je cyclus wat in de war is en ik zie bij je dat je cycli minimaal 26 dagen was voor je zwanger werd dus ik zou op dag 26 nog even testen als je neit ongi wordt.
denk nog wat te vroeg getest! hier 5 april mk gehad en gister positief getest.. hoop dt t een nieuwe zw.schap is en niet het hcg van vorige miskraam..
Hoi! Bedankt, ik wacht nog even af, al is t moeilijk haha. @Moesch hoeveel weken was je met de miskraam?