batuhan zit op het revalidatiecentrum op een dreumesgroep. Morgen is het zijn laatste dag daar,hij stroomt volgende week door naar de peutergroep. Nu wilde ik eigenlijk leuke afscheidstraktaties maken. Maar hij is ziek en ben vandaag niet de deur uit geweest om spulletjes te halen. Nu kan ik straks als mijn man thuis is wel naar de AH maar echt leuk knutsellen zit er niet meer in. Hebben jullie ideetjes-tips wat ik nog zou kunnen halen bij de ah om het toch nog een beetje leuk te maken? Hoop rouwens dat hij morgen wel beter is als vandaag anders gaan we helaas maar heel kort. alleen om afscheid te nemen
misschien hebben ze vouwpapiertjes ( weet ik niet of ze dat soort dingen hebben) en dan met een doosje rozijntjes iets maken? of iets met een plastic bekertje. die zullen ze wel hebben denk ik.
Eerlijk gezegd wist ik nog niet precies wat maar had iets in gedachten met een bellenblaas soort vlinder er van maken met wat lekkers en drinken erbij. Of van die grote smiley bekers met wat lekkers erin en ingepakt in celofaan(heet dat zo) papier. zoiets
Ow ja en de kindjes hebben wel een achterlopend ontwikkeling dus kunnen nog niet alles eten. Rozijntjes zou ik dus bijv niet durfen te geven. of druifjes etc ook niet dus wat grotere stukken makkelijker eetbaar
Dat moet je gekleurd papier zien te vinden. Op internet kun je tractatie vlinder ofzo intypen en dan krijg je wel een (afdruk) voorbeeld te zien. Dan kun je zelf vlinders maken. Of alleen de vleugels die je op de bellenblaas plakt.
fruithapjes kopen van die kuipjes zoals van de appelmoes die mag iedereen toch wel en dan des noods kijken voor knutselpapier en daar dan iets van maken misschien een paddestoel ofzo
bedankt voor de tips meiden. Maar ben bang dat ik geen gekleurd papier kan vinden. ze kunnen al wel veel hebben de kindjes maar ik durf batuhan nog geen druifjes of rozijntjes te geven. Maar verder bijv koekjes die niet te hard zijn cakejes banaan of idd die fruithapjes of danoontjes enz kunnen wel allemaal.
Hier staan leuke dingen Traktatie Leuke traktaties zelf maken voor verjaardag, geboorte of ander feestje
Bedankt meidem het worden piraatjes met eierkoeken of muizen met eierkoeken en wat te drinken. Voor de leidsters en moeders cake,gangmakers en een doosje chocola voor de leidsters apart. Hoop dat de eierkoeken leuk worden.
verschillende stukjes fruit op zo een lange sate prikker.. Makkelijk en gezond? zoiets bijvoorbeeld: Bekijk bijlage 184832