@85eva, dat vermoeden had ik ook vanmorgen, me urine was namelijk een beetje troebel (sorry voor de vieze omschrijving) maar er dreven stukjes wit slijm in heb namelijk wat meer afscheiding dan normaal Maar dat moet zij dan ook gezien hebben lijkt mij...
Probeer je niet druk te maken. In iedere gebruiksaanwijzing van een zwangerschapstest staat dat het niet uitmaakt hoe licht de streep is, als er een tweede streep staat ben je zwanger. De kleur van de streep kan te maken hebben met je urine, als die niet zo geconcentreerd is (dus wit en waterig vs donkergeel) kan de streep lichter zijn. De assistent weet duidelijk niet goed waar ze het over heeft. Jammer, want daar maakt ze jou onnodig onzeker mee.
Ja en ook behoorlijk onrustig...daarom toch maar de bloedtest, dan kan er in ieder geval niemand meer zeggen dat het NIET zo is... Ondanks het feit dat ikzelf wel weet dat het zo is, word je toch een beetje twijfelachtig door dit gezeur... Zo ga ff de kids uit school halen... weer wat afleiding, hihihi
schreeuw jij het maar lekker van de daken als jij dat wilt hoor, want je bent hartstikke zwanger. gefelicitereerd!!
@angel: ik mag morgenochtend vanag 9 uur bellen , vind ik nog snel! Dus eerst ff kids naar school brengen, naar huis, bakkie zetten en dan is het al bijna 9 uur. We hebben al 2 kids, een zoon van 6 en een dochter van bijna 5... En jij/jullie?
Heey meiden, Uitslag van het ziekenhuis en hartstikke positief!!!! Yes we zijn zwanger!!!!!!!!!!!!! Heb al een waarde van 252 wat klopt met de clearblue en mijn eigen gevoel....ongeveer 5 weken in verwachting
Thanks meiden!!! Ben zooooo blij! Ik heb nu een berekening gemaakt van mijn laatste "echte" menstruatie dus weet nog niet 100% zeker of mijn banner klopt... 25 oktober hebben we een termijnecho...spannend! @angel: leuk hoor! hoe oud zijn je kindjes? Ik ben wel verbaasd erover hoe snel we zwanger zijn geworden, juni gestopt, eind juli een VMK en nu alweer zwanger! Wel een lichte angst na de VMK, maar gaan uit van het positieve