Ik moest meteen denken aan dit gedichtje, vind het wel toepasselijk. Het is een heel mooi en simpel gedichtje met een diepe betekenis. Onzichtbaar een zucht is onzichtbaar net als de wind de nacht is onzichtbaar als de dag begint onzichtbaar zijn de dingen die ik kwijt ben die ik nooit meer vind maar met mijn ogen dicht zie ik alles wat mijn hoofd verzint
Lieve citroentje Wat lief dat je dat wild doen voor je vriendin , ik kreeg een pbtje van iemand of ik jou eventueel kon helpen. En ik wil je wel helpen , je zou eens in mijn topic kunnen kijken daar heb ik wat gedichten in staan die ik geschreven heb mis kun je daar wat mee. Of de test in mijn onderschrift. Het is verder best moeilijk om te doen ondanks ik weet hoe ze zich voelt. Heeft ze de mmm ook doorstaan? Je zou iets kunnen doen hoe trots jij op je vriendin bent hoe ze zich er door heen worstelt . Dat ze boos is dat het niet lukt de wereld oneerlijk is .
ik heb je nooit gezien, nooit gesproken.. nooit vastgehouden nooit nooit met je mogen lachen, nooit mogen troosten Ik heb nooit van je mogen houden Maar ik mis je zo
Prachtig, dat gedicht van Nanette. Ik schreef eerder over het onderschrift, en zag het net voorbij komen, het is van Wendyrichard. Nogmaals sterkte.
Afscheid Het doet zeer om afscheid te nemen Van een wens die je koestert in je hart Een wens die zo normaal is Is voor jou zo heel apart Vaak onbegrepen, niets omschrijft wat jij dan voelt Het diepe verlangen , nog geen moment bekoelt Wees niet bang voor tranen, stop je verdriet niet weg Jouw gevoelens zijn immers eerlijk en oprecht Maar heb vertrouwen in de toekomst, met liefde om je heen Als je daarin kan geloven, ben nooit alleen
citroentje@ bedankt voor je pbbtje , ik heb op moment even wat anders aan mijn hooft . En weet daar door even niet hoe ik moet regeren , en je te helpen. Want dit moet even goed en rustig bij zitten. Je hebt mijn topic gelezen zag ik , neem aan dat je me begrijpt. Waar jij het over hebt is niet zo maar even vlug op te lossen , en wel heel serieus iets . sterkte voor je vriendin. En zij mag heel blij en trots op jou zijn , want zulke vriendinnen zijn vaak met een loep nog niet te vinden. xoxo@ slik wat een mooi gedicht.
Ha Citrus, Ik vind het ook heel moeilijk om hier iets in te verzinnen/zeggen. Ik vind de genoemde gedichten erg, erg mooi. Maar je zou eens Ferdinand Passoa op kunnen zoeken. Die schrijft mooie dingen...
Iedereen die heeft meegedacht BEDANKT! ik heb inmiddels een kaartje gemaakt met gedichtjes van hier en een stukje van mezelf ben benieuwd wat ze ervan vindt.