wie kan mij helpen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bibilv, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    #1 bibilv, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    Heee dames,
    Ik ben sinds 6 oktober midden in een pilstrip gestopt met de pil(wegens doorbloedingen en zwanger willen worden).
    9 oktober werd ik meteen ongesteled en deze was heftiger dan normaal.
    Na deze menstruatie zijn ik en men vriend hard gaan klussen.
    Ik heb nu alleen geen idee hoelang mijn cycles duurtt. Ik was uitgegaan van 28 dagen en was dus vandaag 3 dagen overtijd. Dus ik heb vanmorge geetest en deze was negatief. Nu ben ik vandaag dus nog steeds niet ongi.
    Waarneer moet ik nou testen heb nmlijk geen idee meer. En hoeveel kans zou ik hebben om zwanger te zijn want ik wil niet te veel hoop hebben omdat ik bang ben dat ik dan extra teleurgesteld ben.

P.s. voordat ik aan de pil was was ik altijd regelmatig onggesteld. En ik ben 19 ik weet niiet of dat uitmaakt maar volgens mij ben je dan extra vruchtbaar

2. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ik denk dat je nog aan het ontpillen bent, en dan kun je niet echt uitgaan van een cyclus van 28 dagen. Je lichaam heeft vaak tijd nodig om goed op gang te komen. Je cyclus kan ook heel anders zijn dan voor de pil. Op dit moment kun je weinig doen behalve rustig afwachten en over een paar dagen misschien nog eens testen

3. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    ----------

Compleet mee eens!! Succes! :)

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Idd, afwachten.. kan lang duren. maar, dat je extra vruchtbaar bent als je 19 bent is natuurlijk niet waar, was het maar zo:D...

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heel vervelend, maar wel waar. Er is zo'n zin die niemand die zwanger wil worden, wil horen. "zwanger worden duurt gemiddeld een half jaar tot een jaar, zeker als je een vorm van hormonale anticonceptie hebt gebruikt".

Wij zijn pas een maand aan het proberen, maar ik ben wel al langer gestopt. Ik had het geluk dat ik gelijk een normale cyclus had, maar ik heb heel veel gehoord van vrouwen die de eerste keer pas na 40 tot zelf 6o dagen een eisprong hadden. Pas na 1 of 2 x weet je hoe je cyclus zou kunnen zijn.

Ik hoop voor je dat je een geluksvogel bent die gewoon niet meer ongesteld wordt, maar houd rekening met die termijn. Misschien valt het dan wel heel erg mee.

Succes

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit klopt niet hoor, je leefdtijd zegt hier niks over.
    Een zeer goede vriend van mij was 20 toen hij hoorde dat hij onvruchtbaar is.

Het lijkt mij dat je aan het ontpillen bent, daar kun je ontzettende klachten van krijgen die op zwangerschapskwaaltjes lijken.
    Tevens kan je cyclus langer of korter duren.
    Kijk maar eens naar de onderschriften van veel dames hier (helaas)

7. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    okee supper bedankt in ieder geval en ik denk dat ik dan maar even ga afwachten.
    Jammer dat de dokter niet vermeld voordat je aan de pil begint dat het zo lang duurt had ik wel willen weten:p

Deel Deze Pagina