Kan de hele dag wel eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carpediem2010, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik word er echt gek van, een voorbeeld.

06.00 2 boterhammen, koffie, melk, thee.
    08.30 een toetje, thee.
    10.00 2 boterhammen, paar koekjes, en vandaag ook 2 kleine cakjes.
    12.30 1 boterham, 2 crackers met kaas.
    14.30 2 koekjes, plakje ontbijtkoek.

Dan nog avondeten, en dan savonds vaak nog een crackertje met kaas. En nog ergens fruit tussendoor.
    Dit was wat ik vandaag al op heb.

Ik tel wel eens calorien, en kom rond de 90 a 100.

Maar ik zou nog veel meer kunnen eten. Meer die zoveel eten?

Met mijn dochter had ik dit ook, was toen 21 kilo aangekomen, en was er na 5 maanden weer af. Ben nu 7,5 kilo aangekomen al.

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Tja haha wel een beetje veel. maar jah dit is beter dan een berg paaseitjes eten hoor. Je snoept wel redelijk gezond behalve die koekjes. Ach net wat je zegt als het er zo weer af is. probeer je zinnen te verzetten als je trek krijgt of snaai honger. Ik weet het het helpt niet altijd. Probeer gezond te snacken dat is alles wat ik kan zeggen.
    Je mag tijdens zwangerschap wel meer eten hoor.
    en 7,5 kg voor 22wkn vindt ik nog wel meevalen.
    succes hoor met je zwangerschap.

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik eet ook echt heel veel... had dat met de eerste ook, ben 20 kg aangekomen, maar wonderbaarpijk genoeg pastte ik na 6 wk alweer in mn oude kleren :D ben nu 1 kg aangekomen, 9+3 zwanger.
    ik probeer 3x per dag gewoon goed te eten, dus sochtends 2 boterhammen, smiddags een stuk of 3-4, savonds een vol bord eten en laat op de avond nog 1 boterham (anders word ik standaard om 4 u wakker...). tussendoor zoveel mogelijk gezonds. tomaatjes, komkommer, volkoren crackertjes, fruit, soepstengels, maar af en toe wat extra's zoals liga fruitkick, chips, koekjes (vandaag alleen thuis, film gekeken, half pak paaskoekjes op oepssss). en ik probeer veel te drinken, vooral water en thee.

Deel Deze Pagina