Oke het is vandaag vrijdag de 13e en ik ben Zoals iedereen netjes na me werk gegaan! K had woensdag al last van lichte duizeligheid oa misselijk en vandaag heb ik me na huis laten sturen omdat ik het idee had dat ik meer aan het zweven was dan aan t lopen en heb een vreemd gevoel kramp.. In me buik? Mij ei moet de 10e zijn geweest en de 26 ste vorige maand was mijn laatste ongi maar omdat ik zo duizelig was en het aan het Google ben las ik over zwangerschap en duizeligheid... Nou ik denk dat. Daar voor te vroeg moet zijn maar ik heb net een ovu test gedaan van clearblu blu en die was positief?? En met erg weinig plas en da zo tusse de middag ? Moet ik maar de kruidvat renne of Gwoon wachten... Liefs
Ben net terug van de kruidvat 3 dorpe verder haha ik ga testen als ik weer moet plasse ben benieuwt maar verwacht er ook niet te veel van het heet niet voor niks de 13e en t duurd nog even voor ik ongi moet worde dus.,
Uhuu t blijft de 13e toch? Mmhh net getest een mini plasje.... Maar geen streep wel wat vage schaduw maar daar ben ik niet over te spreken!, ga vanavond flink aan de klus en dan op 26e weer testen heb t in ieder geval al in huis dankuu
Me vage schaduw is op gderoogt en veranderd na een streepje? Het zal toch niet waar zijn... zo even foto hier plaatsen
Nou ben benieuwd joh! Het is dan buiten de afleestijd en dus ongeldig, maar toch, als je niet zwanger zou zijn dan zou er nooit een streep komen!
jammer dat je geen foto kan plaatsen..... maar het streepje is na afleestijd dus ongeldig.... ik had laatst ook een hele rare KV test (dag na "NOD")... leek een streep te worden maar na 5 min was het alleen bovenin een stipje... en een "streep" alsof iemand zn nagel er schuin overheen had gehaald... (helaas tot ongi geworden)... ik zou ff wachten tot je NOD en dan nog een keertje proberen....
Kan zijn dat je toch een eisprong hebt gehad, ik lees hier op dit forum vaker dat een kruidvat 2v5 heel licht reageert als je je lh-piek hebt (komt omdat ze zo gevoelig zijn), hoop dat je nog hebt kunnen klussen
Ik denk ook dat het je ei was meid, is waarschijnlijk niet wat je wilt horen maar voor een posi test is het ook nog veel te vroeg. Hopelijk heb je de 26e een mooie duikdelijke posi-test