Vandaag is het in limburg gewoon 18 graden hoorde ik op t nieuws! In de tuin meet ik 16 graden ongeveer! Heb lekker in het zonnetje gezeten vanmiddag,wel met vestje aan maar het idee Vanmiddag lekker naar het bos geweest met mn man,lieve een vriendin en onze hondjes! Was echt heerlijk! Ook ontzettend druk in het bos! Morgen wrodt het weer lekker weer zeggen ze! Kom maar op met de lente
Hee ben je er weer? Jij bent een hele tijd weggeweest toch? (of heb ik niet opgelet?) Maar idd, erg lekker weer vandaag, ook hier in Noord Holland! En ik zit de hele dag al binnen Hopelijk wordt t morgen ook lekker, ik ga ff de weersvoorspelling checken.
ja ik ben er weer helemaal Morgen schijnt het weer rond de 16 graden te worden! Echt lekker! Heb helemaal lente kriebels haha!
echt heerlijk dit weer zeg! ben ik helemaal met jullie eens .. vind de winter maar niks hoor .. lekker dat zonnetje
Oh echt super weer.. we zijn vandaag een heel stuk wezen wandelen bij het meer langs.. heerlijk.. Daarna heb ik in de korte broek achter in de tuin gezeten.. Laat de zomer maar komen! Groetjes Kalush
zalig weer was het van het weekend. Hebben ook heerlijk ff in de tuin gewerkt en gezetten. Ons konijn een nieuw hok gegeven. En hoorde net op de radio dat het zo nog wel ff blijft.
wist dat t morgen nog lekker was maar de rest van de week niet dus das mooi dat t dan wel zo is Hopelijk donderdag ook nog want dan ben ik jarig,kunnen we lekker buiten zitten haha! In ieder geval kan ik me dan trakteren op een heerlijk aardbeienkwarktaat in de tuin
Ik heb gister en vandaag ook heerlijk in de tuin gewerkt. Deze is nu zo ongeveer al zomerproof. Lekker bloemetjes in de tuin, alles schoon, algen weg! Kom maar op met die zon
wij hebben heerlijk gewandeld en een ijsje gegeten. en morgen weer een lekker weertje, dus ik ga weer aan de wandel en hier in de tuin 20 graden (windstil hoekje) en denise welkom terug
heerlijk op het balkon en dakterras bezig geweest en alvast nieuwe plantjes uitgezocht, zo even bestellen daarna met een kopje thee in de zon en met de hond aan de voeten een boek gelezen, zaaaaaalig!
Jaaaaaaaaaaa, erg lekker weer vandaag Zijn lekker met onze dochter de dierentuin in gegaan en hebben daar een paar uur rond gewandeld . Samen met schoonzus , zwager en hun zoontje en nog een schoonzusje . Was erg gezellig Denise welkom terug Groetjes Joyce