4 dagen voor testen ongi na spiraal eruit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door void, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Verstandig als mijn eigen baarmoeder is, en besloten heeft nog even te herstellen ben ik vanochtend zwaar ongesteld geworden.

Gelijk wist ik ook weer waarom een spiraal optioneel voor mij was want ik ga echt dood van de pijn. Lekker met een dekentje op de bank, pijnstillers werken niet echt tegen steken in mijn ervaring, en ik hou er zowiezo niet van om onnodig pijnstillers te nemen als ik het ook wel overleef zonder.

Alleen had ik m'n ongi wel pas vrijdagnacht verwacht, ik heb werkelijk geen idee wat dit voor m'n cyclus betekend en wat ik nu kan verwachten hoe lang deze bezoek van oma zal duren..

Had gister nog negatief getest op een sensitest nadat ik heel erg misselijk was over het weekend en al helemaal een versterkt reukvermogen had maar goed da's ook niks nieuws.. Net als cravings en morning sickness ben ik vaker van de dokter terug naar huis gestuurd om maar te testen en dan een negatieve test te hebben door zulk symptomen te hebben.. Verdrietig word ik ondertussen wel van die negatieve testen en mijn wens word alleen maar groter.

Maar postieve moed, het was pas de eerste ronde volgende ronde nieuwe kansen misschien maar iets meer klussen!

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi ben je na het verwijderen wel ongi geworden of is dit je eerste?
    je zeg na al die negatiefe testen dat je er vedrietig van word maar ja hebt ong 3 weken geleden de spiraal verwijderd?
    en nou al zo veel negatieve testen?
    je begint denk ik net.ik heb zelf ook mirena gehad 23 april verwijderd 26 april ongi en na 32 dagen weer ongi nu maar even kijken hoelang deze ronde duurt.

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Voor m'n mirena ben ik vaak weg gestuurd naar huis om eerst maar te testen om zwangerschap uit te sluiten.. Dat spiraal wilde ik er eigenlijk al langer uit maar het was gewoon nog niet het moment.. Ik was gewoon regelmatig met de spiraal in m'n laatste jaar en heb hem tijdens m'n ongi laten verwijderen.. Hierop werd mijn ongi iets heftiger en langer maar niet zo als nu... Nu is het een battlefield in bed en in m'n onderbroek verschrikkelijk, voel me zoo vies! En dus is het moeilijk te zeggen of dit nu m'n eerste echt ongi is of dat ik nu zonder hormonen wat ongeregeld wordt.. Pff ik heb echt een hekel aan ongesteld zijn!

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    je zult toch ongesteld moeten worden voor een normale cyclus en om daarna zwanger te worden.

ik heb mijn mirena laten verwijderen.
    werd 4 dgn erna ongesteld
    en nu werd ik 38 dagen later weer ongesteld....

dit is dus ronde 2

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik begrijp wel dat je ongi moet worden om te weten dat je zwanger kan worden, wil niet zeggen dat ik er dan geen last meer van heb of het niet vervelend vind.

Maar dit is de 2e bloeding sinds het verwijderen, want ik was al aan het bloeden tijdens het verwijderen en die cyclus was stipt 28 dagen vrijdagavond op zaterdagochtend begon m'n ongi. Nu dat spiraal er bijna 4 weken uit is en ik m'n ongi weer verwachten deze vrijdag, istie veel heftiger 3-4 dagen eerder dan normaal.

Sorry soms ben ik ook een beetje confusing!

6. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik ben inmiddels ook 2 keer ongesteld geweest na het verwijderen van de mirena en de 2e keer was ook echt een bloedbad. Nog nooit in mijn leven zooo ongesteld geweest dus misschien heeft het iets met het verwijderen te maken? Ik hoop namelijk niet dat elke ongesteldheid nu zo wordt! :x

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Haha ja zo denk ik nu dus ook, maar eigenlijk voor het spiraal was ik ook wel best erg in de eerst 2 tot 3 dagen om heel eerlijk te zijn en dan tijdens spiraal was het echt bij te houden met een inlegkruisje denk dat het weer even wennen is maar hoop dat het weer een beetje een light flow wordt na de 3-4e dag!!!

Deel Deze Pagina