Goede vrienden van ons waren zwanger van hun eerste kindje. Het lag in stuit en aankomende maandag zou hun dochter via een keizersnede ter wereld komen. Helaas is het kindje overleden door een zwangerschapsvergiftiging en is Isa gisteren geboren. Morgen gaan we met andere kameraden een advertentie regelen voor in de krant en daarna naar onze vrienden, woensdag is de begrafenis. Nou wil ik graag in een kaart een mooi gedicht schrijven maar alles wat ik vind gaat over het verlies van je eigen kind. En niet iets wat ik voor hun kan schrijven. Iemand een idee? En is het voor zo'n kleintje ook gepast om een soort van rouwboeket te laten maken? Misschien nog mensen met tips wat we nog voor onze vrienden zouden kunnen betekenen. De pijn kunnen we niet weg nemen maar misschien is er iets wat het wat dragelijker maakt (op de duur) Alvast bedankt!
ons zoontje had kleine rouwboeketjes en losse witte rozen . Bij de bloemist weten ze wel wat kan . Op internet staan mooie gedichten .... veel sterkte trouwens voor jullie en vooral voor de ouders..
Heel veel sterkte! Ook voor je vrienden en hun familie.. Gedichten kun je idd veel vinden op internet. Zoek maar op rouwgedichten enzo.
Boeketjes kan altijd...moet je aan een bloemist vragen...ze kunnen echt wel wat maken. Gedicht....ik schrijf veel gedichten..schrijf uit je hart...verbouw een gedichtje wat gaat over een 'eigen' kindje...naar een gedicht wat bij hen past. Lief dat je er zo voor hun bent..ze zullen je nodig hebben!
Voor onze zoon* hadden we van collega's een heel mooi gedicht gekregen. Heb 'm hier op zp gepost, als je zoekt onder mijn geplaatste berichten. Wat betreft een bloemstuk. Bij de bloemist kunnen ze mooie bloemstukjes maken. Wij hebben er ook 1 gekregen in de vorm van een hart met in het midden een klein knuffeltje. Erg mooi vonden wij.Verder hebben wij zelf erg veel steun ervaren van alle kaarten, bezoekjes, smsjes en telefoontjes. Dat heeft ons echt door de moeilijke tijd gesleurd. Hoop dat je wat hebt aan mijn tips. Veel sterkte!