durf niet te testen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door limbootje26, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    ik zit in ronde 3 nu...

eerste ronde was 21 dagen, 2e ronde was 27 dagen en gisteren waren bij deze ronde de 28 dagen om...

ik weet niet of ik moet testen, ik wil niet teleurgesteld worden omdat mn cyclus misschien nog niet helemaal op orde is...

testen en negatief zien is k*t, zolang ik niet test is er nog hoop haha

wat zouden jullie doen? testen of niet, en maakt het echt uit of het in de ochtend gebeurt of niet?

2. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    ow en ik heb trouwens niets van kwaaltjes, zowel geen menstruatie kwaaltjes (al heb ik die nooit eigenlijk) en geen zwangerschaps kwaaltjes...

3. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik zou testen,zo blijf je ook in onzekerheid.Succes

4. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb via sensitest.nl 3 dipsticks besteld, kun je vroeger mee testen dan uit de winkel en zijn spot goedkoop, zo verspil je ook minder een dure test dus ga je makkelijker eerder testen denk ik. Misschien een idee? Als ik jou was zou ik proberen te ontspannen, misschien word je menstruatie uitgesteld doordat je er zo mee bezig bent ?

5. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    die sensitesten heb ik ook hier liggen idd..

ja misschien komt het daar wel door idd.. ik ben er normaal helemaal niet zo mee bezig maar sinds ik niet ongesteld ben geworden gisteren is er geen land meer te bezeilen met me hahaha

ik zal idd proberen te ontspannen...

Deel Deze Pagina