ik zit in ronde 3 nu... eerste ronde was 21 dagen, 2e ronde was 27 dagen en gisteren waren bij deze ronde de 28 dagen om... ik weet niet of ik moet testen, ik wil niet teleurgesteld worden omdat mn cyclus misschien nog niet helemaal op orde is... testen en negatief zien is k*t, zolang ik niet test is er nog hoop haha wat zouden jullie doen? testen of niet, en maakt het echt uit of het in de ochtend gebeurt of niet?
ow en ik heb trouwens niets van kwaaltjes, zowel geen menstruatie kwaaltjes (al heb ik die nooit eigenlijk) en geen zwangerschaps kwaaltjes...
Ik heb via sensitest.nl 3 dipsticks besteld, kun je vroeger mee testen dan uit de winkel en zijn spot goedkoop, zo verspil je ook minder een dure test dus ga je makkelijker eerder testen denk ik. Misschien een idee? Als ik jou was zou ik proberen te ontspannen, misschien word je menstruatie uitgesteld doordat je er zo mee bezig bent ?
die sensitesten heb ik ook hier liggen idd.. ja misschien komt het daar wel door idd.. ik ben er normaal helemaal niet zo mee bezig maar sinds ik niet ongesteld ben geworden gisteren is er geen land meer te bezeilen met me hahaha ik zal idd proberen te ontspannen...