wie kan mij helpen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kelke24, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelke24

kelke24 Lid

7 mei 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    ik zot met een vraag.
    ik heb een onregelmatige cyclus dan 29 dgn dan 40 dgn (meestal 32-33dgn), ik zit nu op dag 35(26nov eerste dag menstruatie) ik had een positieve ovulatie test op 17 dec.
    vorige week een dag flinke buikpijn gehad, 3dgn geleden doorzichtig slijm (eenmalig) en nu al zo'n 2 daagjes soms wat krampjes maar het zet niet door. sinds vandaag ook veel witverlies (nat gevoel)
    0 sorry voor de details.

vandaag test gedaan negatief helaas
    maar test ik wel goed of ben ik te vroeg?

bedankt
    groetjes

2. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Heb je 3 dagen geleden niet je ei sprong gehad dan?

3. kelke24

kelke24 Lid

7 mei 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik heb de 17e een pos.ovulatietest gedaan. dus ik denk dat hij dan de 17-18 dec is geweest;)

4. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik denk dat je dan nog even moet wachten volgens mij is dan 31 dec of 01 Jan je nod. Ik zit hier ook op het wachtbankje mijn cyclus ook erg onregelmatig. Denk dat ik de 27e mijn ei heb gehad, geen test gedaan maar dacht ik te zien aan mijn slijm..(haha) word dus oud en nieuw zonder veel drinken... Ik hoop dat het raak is. Ook voor jou, hou ons op de hoogte!

5. kelke24

kelke24 Lid

7 mei 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dat is ook spannend, vandaag helaas negatief getest,
    Idd dat bedacht ik me gister ook toen ik de wijn al op had maar het was maar 1 klein glaasje. Ik ben nu al 1 j bezig. Ik heb al een dochtertje toen was ik binnen 3mnd Zwanger helaas lukt dat nu niet meer.

6. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Ik denk dat je het beste je langste cyclus kan aanhouden dat voorkomt een teleurstelling( is die er meestal altijd wel ) maar dan weet je zeker dat je goed zit ! Anders maak je je zelf alleen maar gek ! Ik duim voor je

7. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    1 glaasje kan niet zoveel kwaad denk ik, als het maar geen hele flessen zijn. Haat wachten :(

Deel Deze Pagina