Hallo, Normaal hen ik altijd cervixslijm rond mijn eisprong, maar deze cyclus meerdere dagen. Weet niet goed wanneer mijn eisprong was Ben toch maar onlangs begonnen met temperaturen, hoewel ik weet dat je dat vanaf het begin van de cyclus moet doen. Maar ik dacht misschien kan ik een temperatuursdaling krijgen en weet ik dat ik ongi ga worden. Mijn vraag, wanneer zou mij eisprong zijn geweest? en raar dat mijn temp de eerste 2 dagen dat ik ben begonnen zo laag was vinden jullie niet? 284411 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hier valt echt weinig van te zeggen helaas. Gebruik je ovulatietesten? Dat geeft je dan nog een beetje houvast. Misschien is je ei geweest op dag 28 maar FF zet daar ook geen stippelkruis (dat doet ie als ie het niet zeker weet). Hoe lang duren je cyclussen altijd?
Hoi! Heb je kaartje bekeken, maar kan er helaas niet veel van maken omdat je zo laat ben begonnen mt testen. Mijn advies; volgende periode temperaturen ( iedere dag voordat je opstaat en zelfde tijdstip!) en combineren met ovulatietesten, goedkoop en goed via sensitest.nl. Succes!!
Het is inderdaad heel lastig te zeggen. Het kan goed zijn gezien de stijging dat je op dag 28 je ei gehad hebt. Dat zou je dan rond dag 41 weten. Dan begint je menstruatie of niet.
Ik zie dat je een positieve test hebt? gefeliciteerd hoor dus eigenlijk heb je vruchtbare afscheiding na je eisprong gehad, of niet?
Hallo dames, ff een vraag tussendoor. Wie van jullie kan mij vertellen op welke dag ik nou mijn ei heb gehad. Heb m duidelijk gehad maar ie de dag niet.
Je zou zeggen op dag 14 mijn ei maar had pas op dag 15 en 16 een knalpositieve ovulatietest. Snappen jullie t? Zou ik dan pas op dag 18 mijn ei gehad hebben?
Dan zou je denken dag 18. Wie heeft de coverlijn bepaald? Jij zelf? Misschien dat die dan omhoog moet?
Denk je, heb de lijn zelf bepaald maar waar zou jij m dan zetten? T gekke is dat ik rond dag 14 ook echt meeste vruchtbare slijm had en op dag 18 niet meer. Er zit denk ik niks anders op dan afwachten.
Hoi lappie, lees net je verhaal en vind het erg heftig wat jullie hebben meegemaakt en nog meemaken. Heel veel succes en sterkte. Ik duim voor jullie