hoi dames, laatste menstruatie begon op 6 mei, heb een cylus van 33 dg. nu mag ik officieel op 8 juni (morgen) testen. wat wil het feit, ik was ongeduldig, ik testte vandaag, negatief helaas, althans eerste test zag ik een scherp zeer dun licht lijntje, dus tuurtestje, kv 2 v 5,-. maar wat is nu mijn vraag..... is het mogelijk dat ik morgen wel positief test, zou die ene 24 uur nu verschil maken?? maak mezelf gek!!! hoop dat jullie ervaring hebben liefs kim
Haha echt he, test me wezeloos. Normaliter kreeg ik al een dag of 2 bruinverlies en daarvoor cervixslijm (sorry voor de vieze praat) maar nu niets behalve wat rommele in me buik en steken. Kan nog alle,kanten op!
ja idd.. laat er een dag of 2 overheen gaan en dan weer testen.. ik weet...wachten duurt lang als je zo graag wil..
Tnx dames! Ga toch eigenwijs morgen ochtend testen, weet nooit misschien maskt het uit ?!! Hoop het..
Soms duurt het wat langer dat je hcg al getest kan worden. Ik kon zelf ook niet wachten en had een early predictor test. Deze kan je 4 dagen voor je 1e menstruatie dag gebruiken. Succes.
Die doe ikniet meer, 2x vals positief getest dus gaat m niet worden.... Maar toch bedankt voir de tip! X