Ik kreeg vandaag een mailtje van Bol.com, dat mijn rekening nog openstond van de betaling van een boek dat ik 2 weken geleden bestelt heb. Het mooie is, zat juist op dit boek te wachten.. Volgens hun zou hij er al lang moeten zijn. Dus ik netjes gebeld, uitgelegd. Zeg de telefoniste oo die zal wel kwijt geraakt zijn in het distributiecentrum! Ik annuleer de betaling, heeft u verder nog vragen?? Ik was een beetje overdondert dat dit zo gemakkelijk gaat. Als mensen hier verkeerd mee willen dan gaat ze dat nog lukken ook.. Beetje flabbergasted, maar heb een nieuwe bestelling gedaan, hopelijk komt deze wel aan!
Gelukkig dat ze zo makkelijk deed! Maar vind het wel dubbel, zo maken mensen er dus ook misbruik van ....
Jup, hier ook al een keer.. Niet aangekomen, gebeld en werd zo kwijtgescholden.. Nou je kunt dus ook gewoon een x bellen.. Best maf..
Hier ook.. niet aangekomen... zaten al anderhalve week te wachten.. geld werd teruggestort... Man snel een kadootje gekocht... weer twee weken later.. ineens een pakketje van de bol?!? Was bij de post van de kar gevallen??? Werd ook zo gezegd bij Bol.. er zal wel iets mis zijn gegaan bij PostNL
Ja zo'n groot bedrijf is daar gewoon voor vezekerd. Onder het kopje derving kun je veel afschrijven. Toen ik bij pakketpost werkte ( klantenservice) hadden we heel vaak bedrijven zoals Klingel aan de telefoon waar er weer eens geen pakket van was aangekomen.
Dit heb ik ook al eens gehad toen PostNL het kwijt had gemaakt. Ze annuleerden de hele bestelling en kon het opnieuw bestellen als ik wilde. Ging inderdaad ook heel makkelijk, maar ja, met de hoeveelheid fouten die PostNL maakt kunnen ze dat denk ik ook niet allemaal na gaan trekken..
Dit had ik bij Greetz. 100 enveloppen en zegels zijn 3x kosteloos opgestuurd. Kaartjes kwamen wel gewoon in 1x aan.