Op 30 september heb ik een cryo terugplaatsing gehad. Het ziekenhuis zei dat ik 15 dagen later (14 oktober) een test mocht doen. Nu zou mijn eisprong volgens de pregnyl op vrijdag 27 sept. hebben plaatsgevonden (25e pregnyl). 27e was dan eigenlijk de "eisprong". Gemiddeld zou dan 14 dagen later je nod zijn. In mijn geval vrijdag 11 oktober. Alleen is mijn lf rond de 11 dagen ipv de gemiddelde 14. Zou ik dan dus al eerder kunnen testen (8 oktober dus, 9 dagen na terugplaatsing en 11 dagen na pregnyl). Bij mijn ivf terugplaatsing in 2009 testte ik op dag 9 na terugplaatsing al duidelijk positief met avondurine. (dagen ervoor licht positief). De pregnyl is nu uit mijn lichaam (test vanochtend nega) en ik gebruik geen ustro oid.
hoi hoi, ik teste bij mn cryo terugplaatsing een week erna een lichte positieve test. de cryo was wel 4 dagen uit. 5-8-2012 pregnyl, 10-8-2012 terugplaatsing en 17-8-2012 licht positieve test. ik zou dus begin volgende week testen? hoop voor je op een mooie test
Ik bereken het altijd hier: Bereken uitgerekende datum en zwangerschapsduur Vandaag 3 weken, dus met een dag of 4 denk ik.
Wij mochten altijd 12 dagen na een cryo-terugplaatsing testen. Bij een vers embryootje was dit twee weken na de terugplaatsing. Een kortere luteale fase wil niet zeggen dat je dan ook eerder een zwangerschapstest kunt doen. Er is tijd nodig voor de bevruchting en innesteling, ongeacht de lengte van je luteale fase. Ik zou op zijn vroegst op de 11e testen, dan zit je twee weken na je eisprong.