Hoi, Ik heb een vraag, Ben nu 29 weken zwanger van onze derde ben begonnen op 50,7 kilo en nu 29 weken later weeg ik 53 kilo.... maar 2,3 kilo aangekomen Ik eet goed dus daar ligt het niet aan.... Gisteren zijn we bij Jan Koning geweest (is ook een vk) en die zei dat de baby met alles onder het gemiddelde zit. Ben nu met de andere 2 kids wel druk in de weer, werk ook nog steeds...weet niet of het daar aan kan liggen... moet eind vlgnd week pas weer naar mijn nieuwe gyn in NL
niet druk maken meid de ene komt veel aan de ander valt af! je hebt nog wat weken te gaan kan ook ineens heel hard gaan
Ik was zo'n geval.. Ik viel juist af! En niet een beetje ook.. 5 kilo. Nu tegen het einde (laatste 3 weken pas) weer aan gekomen en zit ik op 4 kilo er bij (van het gewicht waar ik mee begonnen was). Dus.. nee niet meteen een reden om in paniek te schieten. Maar ken het gevoel wel.. alleen ik had het omdat ik juist zo af viel.
Ik heb me eigenlijk ook nooit zorgen er over gemaakt, Tot dat de vk gister zei dat de baby onder het Gemiddelde zit qua groei..... En toen dacht is zal het te maken hebben dat ik amper aan kom
Ik ben bijna 33 weken en nog maar 1.5 kilo aangekomen. De laatste 4 weken ben ik zelfs weer een ons afgevallen. Ik maak me daar ook altijd druk om. Maar tot zover gaat het nog steeds goed met de baby.
Zolang beeb binnen de marges zit is t niet erg. Gaat beebje buiten de marges zitten moet er wel naar gekeken worden wat de oorzaak is. Dat jij weinig aankomt is alleen maar fijn toch
ik viel hier op het begin ook af. pas na 30 weken begon ik iets aan te komen.en mijn kindje was niet heel klein uiteindelijk met 38 weken was ik 12 kilo aangekomen. het kan dus nog komen en meid er zijn genoeg meiden die helemaal niks aankomen de gehele zwangerschap en die gewoon een gezond kindje kregen maak je nog niet ongerust. zolang de beeb het goed doet is er nik aan de hand. lekker gaan ontspannen
Ik woog begin van de zwangerschap 83 kilo. Nu zit ik op 84,7 met 37 weken. Begin afgevallen tot 80 kilo daarna heel langzaam aangekomen. De kleine meid doet het goed zit net iets boven het gemiddelde. Zou je geen zorgen maken volgende week kan de baby weer boven het gemiddelde zitten