Hoi! Morgenochtend hebben de punctie en ik zie er zo tegenop!! De eerste keer punctie viel me wel mee, ik had toen 13 blaasjes met daarin ook daadwerkelijk 13 eicellen. Maar de vorige punctie... hadden we 19 eiblaasjes en het aanprikken deed vreselijke pijn! en zat ik tegen de overstimulatie aan. pff nu heb ik 23 eiblaasjes....en ben een beetje bang voor wat komen gaat! Nog een paar uurtjes....!
Heel veel succes!! Ik morgenochtend ook. Voor mij eerste keer dus vind ook erg spannend.. Oversimulatie gebeurt dat nadat de punctie gedaan is? Krijg niet echt duidelijk voor mezelf wat nu is en wanneer optreedt.. Hopelijk doet geen pijn morgen bij je!
Violetta, jij ook heel veel sterkte morgen!! Hoe laat moet jij? HOeveel eicellen heb je? de aangeprikte eiblaasjes zuigen zich weer vol met vocht na die tijd. En dan kan het doorgaan, en heb je overstimulatie. Heel veel succes! Hopen op een mooi resultaat!! Dank jullie!
Hoi mamellen ik wordt om 8.30 verwacht. Dus gelukkig niet hele dag tegenop te zien. Ow okay dacht dat ze alles wegzogen. Maar doe eiblaasjes neemt je lichaam die dan uiteindelijk op? Had Vandeweek op echo iets van 12 van 18+ en 9 of 10 van rond de 10. Dit was dinsdag. Weet niet of het veel is?! Ben nog leek wat dat betreft. Succes morgen laat jij ook weten hoe het was? Hoelaat ben jij aan de beurt.
Succes meiden. Ik vond de 1e keer verschrikkelijk. Ook maar 2 eicellen gevonden.. 2e punctie viel zo mee.. Ja het doet pijn maar was toch anders... Ik heb overstimulatie gehad, hoeft niet na de punctie te zijn want de 1e poging voor de punctie hebben ze bloedgeprikt en mijn waardes waren gevaarlijk hoog dus afgebroken. Ben echt ziek geweest met veel pijn.
Violetta, ik moest me on 7.45! melden...was wel vroeg maar zat er niet tegen aan te hikken! links viel me mee, daar zaten er 7 die geprikt werden, rechts was vreselijk er waren er daar 17 die aangeprikt werden. er zijn 22 eicellen gevonden! Dus prima score! En bij jou?? ik moet zondag terug komen voor controle omdat het er zoveel waren... Morgen bellen ze of ze bevrucht zijn! SPannend! tess27, ze hebben bij mij ook bloedgeprikt mara ze zeiden dat als de waardes te hoog waren ik dan na de punctie last kon krijgen van overstimuatie. Wat vervelend dat ze het bij jou toen hebben afgebroken! Alles voor niets....
Hoi Bij mij geen bloedgeprikt. En viel me mee. Alleen links ligt eileider niet makkelijk dus kunnen ze steeds niet zo goed bij dus dat was niet fijn. Verder ging het wel. Hoeveel aangeprikt weet ik niet. Waren 9 eicellen als wij niets horen voor zondag 12u dan heb ik maandag 12u de tp. Dus nu afwachten wat gaat doen.. Toen thuis kwam was wel bekaf en ben gelijk in slaap gevallen. M'n man moest mannelijk na ander ziekenhuis met de eitjes en z'n potje vullen omdat ik me goed voelde ben ik meegeweest. Moesten daarna nog half u daar wachten of zaad goed was. Dus was wel vermoeiend achteraf gezien. Maar zo konden we er toch voor elkaar zijn..
Wat goed zeg zoveel!!!! Ik had er 8 vorige keer. 5 of 6 aangeprikt maar zaten er toch 8.. Ben heel gevoelig met die hormonen en zit op 125 gonal de afgelopen keer. Ook netjes toch Violetta! Wanneer horen jullie of er een tp is? Dat je mee kon zeg.. mijn vriend moest ook naar een ander ziekenhuis t VU maar ik moest echt wel blijven tot hij terug is.. Ik zou als ik jullie was rustig aan doen deze dagen.
Wat ontzettend spannend moet dat voor je zijn als je de hele dag moet wachten! Wij hebben gisteren te horen gekregen dat er 7 zijn bevrucht! Helaas is er nu nog twijfel of het word afgebroken, wegens de overstimulatie...vanmorgen weer bloed wezen prikken, morgen weer prikken als de waardes zo blijven mogen we door als ze iets verhoogd zijn word het helaas gecanceld.. Dus ik moest absurd veel drinken..en dat doen we dus maar braaf.. tess ik heb de eerste keer puregon gespoten dat was 150, de tweede keer gonal, ook 150. nu wederom gonal 150. Ik reageer er wel goed op, maar zo goed als deze keer! Haha de arts zei nog, nou het zullen er wel minder zijn dan de eerste jaren dat je hier was, je bent toch bijna 30, nou mooi niet dus Haha! Fijne pasen!
Hoi. Nou we hebben niks gehoord dus morgen 12u tp. Dan horen we er ook of er eventueel ingevroren kunnen worden.. Heb gister veel pijn gehad net dat blauw was van binnen. Nu ga wel weer. Hopelijk morgen de waardes goed zodat je door mag. Bij mij wordt verder niet bloed geprikt. Toch raar die verschillen van zkh.
Ja raar he! Maar dat bloed prikken deden ze bij mij de eerste keer ook niet hoor, Dat is puur voor de dreigende overstimulatie. Fijn dat het nu weer wat beter gaat! Ik ben benieuwd of ze morgen ook nog wat in kunnen vriezen! Ik hoop het voor je! (ook voor mezelf haha!)
Ja! Na een lange spannende ochtend wel/niet is er een mooie 8 cellige teruggeplaatst! Of ze er og 1 of twee kunnen invriezen is nog de vraag ze gaan morgen weer kijken en laten het dan weten per post wat er is gebeurt! Hoe ging het bij jullie?
Hier ook tp gehad om 12u. Nog 3 eitjes waarvan twijfelen of kunnen invriezen en daar krijgen wij ook tzt met post brief over.