Hoi meiden, Ik heb van mezelf erg dun, stijl en vooral futloos haar. Gek word ik ervan, ik ben me er ook steeds van bewust als ik de deur uit ga. Föhnen doet wel wat, maar ook niet altijd. Nu ben ik op zoek naar een krulset om een grove slag in m'n haar te kunnen maken. Krultang heb ik geen tijd voor sochtends. Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Een echte warmtekrulset, of gewone goedkope rollers die je een tijd laat zitten/mee slaapt? Het liefst sta ik sochtends op met m'n haar al in model hahaha Bedankt voor de tips! Liefs MamaZE
Ik heb alleen ervaring met rollers, die gebruik ik af en toe. Ik vind het vooral lekker makkelijk en snel in gebruik. Maar het is ook belangrijk hoe je je haar laat knippen, hoe je het verder verzorgd en welke stylingproducten je gebruikt. Als ik jou was, zou ik eens naar een goede kapper gaan en daar om advies vragen. Zij kunnen dan precies kijken wat past bij jouw haartype. Dat is voor ons moeilijk te beoordelen op afstand. Hoe is jouw kapsel nu? Heb je het in laagjes? Dat is eigenlijk wat ik zou adviseren bij stijl en futloos haar (heb ik zelf ook). Succes.
Misschien kan je dit eens proberen http://m.youtube.com/watch?v=rZzgZC7X7TA Ik heb zelf kroeshaar, maar zelfs mijn ''natural sisters'' zijn er blij mee. Je kan er ook mee slapen, want het is lekker zacht.
Met een set van rollers. Google maar eens carmenset. Goed laten opwarmen, indraaien lak er over en uithalen als ze afgekoeld zijn. Over het algemeen zit dat de hele dag mooi en tijdens het afkoelen kun je je aankleden, opmaken, eten, tanden poetsen.. ideaal.
Wat ik hier doe is slapen met een haarband in dat werkt echt goed en gezonder voor je haren. Google maar eens krullen met haarband. Heb je snel gedaan en in de ochtend de haarband eruit halen en haren beetje fixeren en klaar
Als je haar lang genoeg is kan je het in 3 delen invlechten met iets vochtig haar scheelt smorgens ook weer de klitten er uit kammen Met schuimrollsers slapen is bij mij geen suuc6 dan word ik wakker haal ze er uit en ben dan net n poedel hahaha (heb flink dik haar) En als ik t helemaal snel wil Dan doe ik na het haren wassen wat mouse in m'n haar ga op de kop hangen en föhn er slag in door in m'n haar te knijpen En als t droog is doe ik er nog iets van wax in zo dat t mooi blijft zitten
Dat van die haarband is inderdaad een hele goede tip!! Dat ga ik proberen En in mn haar kneden tijdens het föhnen is ook een goed idee Mischa! Bedankt voor alle tips!