Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door In AFwachting, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hallo dames,

Het is voor mij alweer eventjes geleden dat ik ovulatietesten heb gebruikt maar sinds deze maand zijn we aan het proberen voor een tweede wonder.

Gisteravond en vanmorgen heb ik een ovulatietest gedaan van Clearbleu en allebei de keren een :). Vanmiddag tegen 17.00 uur had ik weer een leeg rondje. Gisteravond hebben we het nog heel gezellig gehad :). Heeft het zin om het vanavond ook nog gezellig te maken of heeft het voor deze ronde geen zin meer?

Staat me nog zoiets bij dat als je een :) hebt dat je ei binnen 24 uur springt.

Wie kan mij helpen?

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik zou het zeker vanavond nog gezellig maken! Bij een positieve test komt je ei binnen 24-48 uur! Had ik die test gehad dan deed ik het morgen weer :p zijn heel veel die zeggen dat het niet goed is voor de sperma! Maar daar geloof ik niet in! Succes en have fun!

3. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    In AFwachting....
    Erg toevallig. Ik stuurde je gisteren al dat we in hetzelfde schuitje zaten...
    Kijk even bij het ttopic Ovulatietesten. Heb er net een zelfde vraag gesteld ;)

En wat gezellig maken betreft.... dat doen wij.straks ook gewoon weer :)

4. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik zou het vandaag ook nog even gezellig maken als ik jou was. :)

5. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Dank jullie wel voor de reacties!!
    Dan ga ik zo al m'n charmes even in de strijd gooien (niet dat het nodig is) :D.

JoliJoy; wat leuk dat we precies gelijk op gaan. Nu hopen op een mooie test voor ons allebei eind van de maand. Ga je zeker volgen :).

De andere dames wens ik natuurlijk ook veel succes en geluk toe.

Liefs In Afwachting

Deel Deze Pagina