Hoi allemaal! Ik lees verschillende tips en trucs op Internet op welke manier je snel zwanger zou kunnen worden. Nu ben ik benieuwd: wat hebben jullie al uit de kast gehaald om de natuur een handje te helpen?
In de ronde dat ik tarwekiemolie nam, conceive plus glijmiddel heb gebruikt en granaatappelsap dronk rond de innestelingsperiode ben ik zwanger geworden
Beide keren dat ik zwanger raakte heb ik in die maand de randjesfiets methode gebruikt (google). Is ook bewezen dat het echt werkt!
Deze ronde (5) heb ik (na hier veel te hebben gelezen) vanaf cd 4 Teunisbloemolie pillen gebruikt en heb gisteren (had bij ovulatietest van clearblue een smiley) ook na de seks zo goed mogelijk geprobeerd te randjesfietsen. Na mijn eisprong (kan elk moment komen) wil ik tarwekiemoliepillen gaan gebruiken. Alle rondes (op eerste ronde na) hebben wij 'hulpglijmiddelen' gebruikt, maar dat alleen heeft tot zover nog niet geholpen.
Ben nu zwanger en heb aan randjesfietsen gedaan. Dat was voor mij de ultieme tip... er was een heel topic over hier op zp, maar dat is verdwenen...
Ik ben beide keren in 1x zwanger geraakt.. Gewoon op je eten letten en geen drugs, alcohol en sigaretten ivm vruchtbaarheid. Qua seks deden wij wel dat manlief eerder kwam en ik daarna..zodat je bm samentrekt en de zaadjes beter naar binnen gaan zeg maar. Verder gewoon niet teveel bij nadenken en lekker bezig gaan..uiteraard lette ik wel op wanneer ik welke dagen het meest vruchtbaar was. Heel veel meer kan je ook niet doen denk ik..
Ovulatietesten. Op juiste momenten gemeenschap hebben en randjefietsen.. Helaas staan we nog altij met lege armen
Ik had echt nog nooit van randjesfietsen gehoord,maar nu ik het opgezocht heb ga ik dit ook uitproberen haha
Er staat een heel (expliciet) informatief filmpje op Google over als je wil weten hoe het werkt. (edit: het is het eerste filmpje op de link)
Tja wat hebben we niet geprobeerd is in ons geval meer van toepassing. Randjesfietsen, tarwekiemolie, be daddy pillen, ovulatietesten, temperaturen, buik warm houden, conceive plus, softcups, kussen eronder enz Helaas heeft er tot nu toe niets geholpen.
Wat een verschil hè. Uiteindelijk speelt ook een stukje 'geluk' mee. Zelf proberen ml en ik gezond te leven, klussen we om de dag (ook rondes dagelijks geprobeerd rond eisprong), en proberen we deze ronde voor t eerst tarwekiemolie. Op welk moment kan je daar beste mee starten, weet iemand dat?
Ik heb volgens mij alles geprobeerd en de twee keer dat het gelukt was heb ik eigenlijk alleen maar goed gezond gegeten.
Hier ook alles geprobeerd, maanden gezond leven, niet drinken, blablabla, randjesfietsen hielp ook geen meter, preseed, tarwekiem enz enz. Geloof niet dat een van die dingen helpt om eerlijk te zijn.. en denk dat het gewoon een kwestie van geluk is . Iemand zei ooit op het forum, het is net als 6 gooien, de ene keer gooi je die meteen, en de andere keer doe je er 20 keer (of meer) over. Maar snap wel dat je dingen wilt proberen hoor dat hou ik ook!
Eens!!! Ben trouwens deze maand begonnen met een hoestdrank daar zat een middeltje in , Guaifenesin, wat zou kunnen helpen voor verbeteren slijm. (gelezen op Amerikaans forum). Het lijkt qua proberen beetje op de tarwekiemolie, maar die hielp hier niet. Die hoestdrank is helaas niet in Nederland te krijgen... dus kan maar 1 of 2 rondes proberen. Duimen dat het het helpt!
Bij onze dochter was het raak nadat ik die maand steeds na de tijd met mijn kont op een kussen met mijn benen in de lucht ging liggen.. ongeveer een kwartiertje. Nu willen we graag een 2e kindje en vorige 2 maanden weer op die manier geprobeerd, maar tot nu toch nog geen resultaat Ik slik sinds 2 maanden ook tarwekiemolie. Ik wilde daar mee stoppen omdat mijn cyclus ineens korter was, wat ik nog nooit eerder heb gehad. Ben altijd stipt op tijd ongesteld.. Maar heb besloten toch nog een maandje door te gaan met die pillen. Ook ga ik proberen deze keer niet teveel ermee bezig te zijn. Dus niet iedere dag in dit topic kijken en niet te veel op symptomen letten. Misschien dat ik dan wat relaxter ben en het dan beter gaat... Wel heb ik ovulatietesten besteld want ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit en wil wel graag weten of we het op de juiste dagen doen... Is trouwens voor het eerst dat ik van randjefietsen hoor Maar dat is niet voor mij weggelegd helaas...
Dit vind ik wel een hele goeie eigenlijk.. bij onze dochter was het in ronde 3 al raak, maar heb het gevoel dat het deze keer langer gaat duren. Ik denk ook dat het puur geluk is als het snel raak is. IK WIL 6 GOOIEN! hihi