Hoe vergroot JIJ kans op zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roodkapje88, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Hoi allemaal!

Ik lees verschillende tips en trucs op Internet op welke manier je snel zwanger zou kunnen worden. Nu ben ik benieuwd: wat hebben jullie al uit de kast gehaald om de natuur een handje te helpen?

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    In de ronde dat ik tarwekiemolie nam, conceive plus glijmiddel heb gebruikt en granaatappelsap dronk rond de innestelingsperiode ben ik zwanger geworden

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Beide keren dat ik zwanger raakte heb ik in die maand de randjesfiets methode gebruikt (google). Is ook bewezen dat het echt werkt!

4. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Deze ronde (5) heb ik (na hier veel te hebben gelezen) vanaf cd 4 Teunisbloemolie pillen gebruikt en heb gisteren (had bij ovulatietest van clearblue een smiley) ook na de seks zo goed mogelijk geprobeerd te randjesfietsen.
    Na mijn eisprong (kan elk moment komen) wil ik tarwekiemoliepillen gaan gebruiken.

Alle rondes (op eerste ronde na) hebben wij 'hulpglijmiddelen' gebruikt, maar dat alleen heeft tot zover nog niet geholpen.

5. CindyBelgie

10 mrt 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu zwanger en heb aan randjesfietsen gedaan. Dat was voor mij de ultieme tip... er was een heel topic over hier op zp, maar dat is verdwenen...

6. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben beide keren in 1x zwanger geraakt..

Gewoon op je eten letten en geen drugs, alcohol en sigaretten ivm vruchtbaarheid.
    Qua seks deden wij wel dat manlief eerder kwam en ik daarna..zodat je bm samentrekt en de zaadjes beter naar binnen gaan zeg maar.
    Verder gewoon niet teveel bij nadenken en lekker bezig gaan..uiteraard lette ik wel op wanneer ik welke dagen het meest vruchtbaar was.

Heel veel meer kan je ook niet doen denk ik..

7. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ovulatietesten. Op juiste momenten gemeenschap hebben en randjefietsen..
    Helaas staan we nog altij met lege armen

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik ben maca poeder gaan gebruiken. Die ronde was het ook raak. Toeval of niet, dat weet ik niet.

9. Bloempje20

10 mrt 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een dikke buik dankzij randjesfietsen... zeker de moeite!

10. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik had echt nog nooit van randjesfietsen gehoord,maar nu ik het opgezocht heb ga ik dit ook uitproberen haha:D

11. Bloempje20

10 mrt 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er staat een heel (expliciet) informatief filmpje op Google over als je wil weten hoe het werkt. (edit: het is het eerste filmpje op de link)

12. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Hier direct zwanger met de randjesfietstechniek

13. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tja wat hebben we niet geprobeerd is in ons geval meer van toepassing.
    Randjesfietsen, tarwekiemolie, be daddy pillen, ovulatietesten, temperaturen, buik warm houden, conceive plus, softcups, kussen eronder enz :(
    Helaas heeft er tot nu toe niets geholpen.

14. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Wat een verschil hè. Uiteindelijk speelt ook een stukje 'geluk' mee. Zelf proberen ml en ik gezond te leven, klussen we om de dag (ook rondes dagelijks geprobeerd rond eisprong), en proberen we deze ronde voor t eerst tarwekiemolie. Op welk moment kan je daar beste mee starten, weet iemand dat?

15. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb volgens mij alles geprobeerd en de twee keer dat het gelukt was heb ik eigenlijk alleen maar goed gezond gegeten.

16. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier ook alles geprobeerd, maanden gezond leven, niet drinken, blablabla, randjesfietsen hielp ook geen meter, preseed, tarwekiem enz enz. Geloof niet dat een van die dingen helpt om eerlijk te zijn.. en denk dat het gewoon een kwestie van geluk is :). Iemand zei ooit op het forum, het is net als 6 gooien, de ene keer gooi je die meteen, en de andere keer doe je er 20 keer (of meer) over.

Maar snap wel dat je dingen wilt proberen hoor ;) dat hou ik ook!

17. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Toch hoop ik dat jullie allemaal komende periode dan 6 gooien :D :D :D

Nog meer mensen met hun tips en trucs?

18. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars

Eens!!!

Ben trouwens deze maand begonnen met een hoestdrank :) daar zat een middeltje in , Guaifenesin, wat zou kunnen helpen voor verbeteren slijm. (gelezen op Amerikaans forum). Het lijkt qua proberen beetje op de tarwekiemolie, maar die hielp hier niet. Die hoestdrank is helaas niet in Nederland te krijgen... dus kan maar 1 of 2 rondes proberen. Duimen dat het het helpt!

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bij onze dochter was het raak nadat ik die maand steeds na de tijd met mijn kont op een kussen met mijn benen in de lucht ging liggen.. ongeveer een kwartiertje.

Nu willen we graag een 2e kindje en vorige 2 maanden weer op die manier geprobeerd, maar tot nu toch nog geen resultaat;)
    Ik slik sinds 2 maanden ook tarwekiemolie. Ik wilde daar mee stoppen omdat mijn cyclus ineens korter was, wat ik nog nooit eerder heb gehad. Ben altijd stipt op tijd ongesteld..:(
    Maar heb besloten toch nog een maandje door te gaan met die pillen.
    Ook ga ik proberen deze keer niet teveel ermee bezig te zijn. Dus niet iedere dag in dit topic kijken en niet te veel op symptomen letten.
    Misschien dat ik dan wat relaxter ben en het dan beter gaat...;)
    Wel heb ik ovulatietesten besteld want ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit en wil wel graag weten of we het op de juiste dagen doen...

Is trouwens voor het eerst dat ik van randjefietsen hoor:)
    Maar dat is niet voor mij weggelegd helaas...

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dit vind ik wel een hele goeie eigenlijk.. bij onze dochter was het in ronde 3 al raak, maar heb het gevoel dat het deze keer langer gaat duren.
    Ik denk ook dat het puur geluk is als het snel raak is.
    IK WIL 6 GOOIEN! hihi;)

Deel Deze Pagina