Hoi, Ik wil 2 jurkjes van Z8 bestellen voor de winter. Deze Z8 Jurk Belle Baby Grey - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online en deze Z8 Jurk Ivy Baby Peach - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Ik heb eerder nog nooit kleding van Z8 gehad. Ik twijfel over 74 of 80. Ik heb hier al eerder gelezen dat het vrij groot valt. Ze draagt nu enkele shirtjes van C&A in maat 80, dit begint krap te worden. Van Hema is 74 nog prima. Van Prenatal begint 80 nu te passen. Ik zou het heel erg jammer vinden als 80 nog véél te groot is, daarom dat ik twijfel om toch 74 te nemen. Van het grijze jurkje is er geen 80 meer, dan zou ik even op zoek moeten naar een andere website. Wat zouden jullie doen?
Ik heb op een andere site een meisje gezien dat normaal al in 80/86 zit en van het jurkje belle de 74 had omdat die zo groot viel, voornamelijk de mouwen. En anders 2 maten bestellen en terug sturen welke niet goed is?
Ons meisje heeft ook shirtjes van C&A in maat 80 die erg krap worden. Z8 maat 80 past haar goed nu. Ik zou maat 80 bestellen als ik jou was.
80! Het valt wel iets ruimer, maar gezien wat jij aangeeft zal 74 nu misschien passen, maar snel te klein zijn.......
Zou idd 80 bestellen Z8 valt ietsjes groter en is zonde als je 74 besteld en dat ze daar maar nog een weekje inzit.
Het valt wel groter dan andere merken. De merken waar jij het over hebt, draagt zl niet dus dat is lastig vergelijken. Maar zl draagt bijvoorbeeld mt 92 van noppies en mt 86 van z8.
Het wisselt hier enorm per kledingstuk. Dl heeft hier een combi aan van t-shirt maat 80, rokje 92 en legging 86. Normaal heeft ze kledingmaat 92.
Ik zou een site zoeken met gratis retourneren of naar een winkel gaan Verkooppunten - Een Z8 babykleding verkooppunt bij u in de buurt?
Het is dus blijkbaar echt wisselend Andreams, leuke foto's! Wat is het toch leuke kleding he! Heb even bij verkooppunten gekeken, er is hier in de buurt blijkbaar toch een winkel die z8 verkoopt! Bedankt Stefanie, ik ga daar één van de dagen eens langs.