Wie kan mij helpen?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Slvn08, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slvn08

Slvn08 Lid

8 nov 2012
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik weet even niet meer wat ik moet denken dus ik wou vragen wat jullie denken?
    Ik ben eind sept gestopt met de pil, mijn laatste ongi was 1 t/m 6 dec en mijn ei was rond 13/14 dec.. Hebben ook goed geklust daarop.. Mijn nod is rond 29 dec..
    Nu had ik dus op de 16 van de cylus bloed met afvegen maar dat was erna weer weg.. Toen kreeg ik in die week als k van binnen ging met wc papiertje elke keer bruin.. En dan ging het weer weg.. Nu had ik eergisteren weer een beetje rood en nu weer bruin op dag 23.. Dacht op dag 16 aan innesteling maar k denk nu toch heel de tijd aan een nieuwe ronden..

Heeft iemand hier ervaring mee?!
    liefs
    Silvana

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Zoals ik het begrepen heb kun je op de 16de nog geen innesteling bloeding hebben gehad. Dit duurt een dag of 6-7 na een eisprong als er al sprake is van een bloeding. Niet iedere vrouw heeft dit.

Als je nog maar zo kort geleden gestopt bent met de pil kan het ook gewoon zijn dat je lichaam zich nog aan het resetten is. Dit kan soms heel lang duren....helaas bij mij wel 6 maanden :$

Hel veel sterkte, want het is al zo spannend en dit maakt het niet leuker!

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ja ik heb dit ook... al een aantal jaren en ik gebruik al heel lang geen pil meer dus daar heeft het niet mee te maken bij mij. Paar dagen na de eisprong begint bij mij al het bloedverlies... En dan duurt het nog 1,5 week tot mijn echte menstruatie. Die duurt ook een week en dan is het pas gestopt met bloeden.

Ik vind het bij mijzelf heel erg vervelend en ik persoonlijk geloof ook niet dat je hiermee zwanger kan raken maar ik heb het al zo vaak met mijn gyn besproken en zij zegt dat het geen kwaad kan. Maar waardoor het komt??? Ik heb nog steeds geen flauw idee.

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dag 16 lijkt mij ook veel te vroeg voor een innesteling.
    Misschien een korte cyclus dit keer? Succes met afwachten!

5. Slvn08

Slvn08 Lid

8 nov 2012
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het allemaal ook zo vaag! Ik zit nu op dag 23 en ik heb nog steeds geen bloed of dat bruine afscheiding bij afvegen gehad alleen als ik naar binnen ga zit het eraan.. Dat dacht ik ook dag 16 erg vroeg.. Maar het is nog steeds niet doorgezet dus weet niet of ik dit dan wel als ongi moet zien ben erg door de war!!

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Als je een zwangerschapstest hebt gedaan en deze is negatief kun je het misschien wat beter loslaten. Ook al duurde het bij mij 7 maanden ik heb toch al heel wat test versleten toen. Uiteindelijk moest ik gewoon geduld hebben en na 10 maanden was ik in verwachting. Ik vrees dat er niets anders op zit dan te wachten. Succes in ieder geval! Je bent niet alleen!! En als je het een keer niet meer ziet zitten kun je in ieder geval hier je verhaal kwijt. Nogmaals succes!

Deel Deze Pagina