negatieve ovulatie test maar toch voelbaar ovulatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mika, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mika

mika Lid

27 jun 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 mika, 27 jun 2015
    Laatst bewerkt: 27 jun 2015
    Ik ben een beetje in de war, ik heb de 23/6 een negatieve ovulatie test van clear bleu, de volgende dag de 24/6 was deze test positief:), maar de volgende twee dagen weer negatief.
    Vandaag 27/6 weer een negatieve test, maar toch voel ik heel hevig mijn eisprong, heb zelfs wat licht roze afscheiding. Wat moet ik nu volgen: positieve test en niets voelen of een negatieve test en toch symptomen van mijn eisprong voelen?

2. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Je loopt een maand voor in je berichtje! 😉

Ik zou gewoon om de dag klussen! Dan kn je er niet naast zitten! 👍🏼

3. mika

mika Lid

27 jun 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja zag het ook net, bedankt

Ik heb woensdag laatst geklust, de dag van de positieve test, nadien is manlief voor zijn werk enkele dagen weg.
    Dus ik hoop toch dat het iets heeft opgeleverd

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op 24 juni was je test positief. Je eisprong komt 24-48 u na de positieve test, dus dat zou 25 of 26 juni zijn geweest. Het kan ook nog iets later zijn. Dan kan het kloppen dat je een eisprong voelt, toch?

De LH-piek zet de eisprong in gang. Of de piek voorbij is of er nog is, zegt niks over wanneer je eisprong is. Het kan best zijn dat de piek al over is, terwijl je eisprong nog moet komen. Het is maar net op welk punt van de piek de test hem opgepikt heeft. Was dat het laatste stukje, dan klopt het dat je test daarna al snel weer negatief is. Maar je rekent vanaf het punt van de positieve test, daar tel je 24-48 u bij op, ongeacht of je test vervolgens nog steeds positief of weer negatief is.

Succes!

5. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Dat zou ik ook zeggen.
    Lekker knuffelen en misschien er bij gaan tempen... dan weet je he ei zeker te vinden.
    Wel achteraf maar heb je er een duidelijk beeld bij. Ik had 4 dagen voor mn ei enorme buikpijn en 2 dagen na mn ei nog. Dus kan ook naderhand nog voelbaar zijn.

6. mika

mika Lid

27 jun 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus ben is deze maand te laat, aangezien ik vier dagen geleden heb geklust:( jammer

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Vier dagen geleden was het de 24e. Als je eisprong op de 26e was, dan zit je toch precies goed? Zaadcellen blijven gemiddeld 2-3 dagen leven in je lichaam.

Deel Deze Pagina