Met 16 weken heb ik een echo gehad voor geslachtsbepaling. Baby had de beentjes dicht waardoor het geslacht moeilijk te zien was. De dame die de echo deed gaf aan dat het er "meisjesachtig" uit zag (ze heeft maar van 1 kant kunnen kijken). Wat maken jullie hier van ? Ik ben benieuwd!
Met dit termijn heb je echt een potty shot nodig. Op deze echo is het geslacht niet te zien helaas. Ik neem aan dat je nog een keer mag terugkomen?
Bedankt voor je reactie. Nee ik mag niet terugkomen, moest het bij de 20 weken echo nog maar eens vragen! Daarom ook geen leuk gevoel overgehouden aan de echo we stonden na 10 min buiten zonder "duidelijkheid".
Dat is balen dat er geen duidelijkheid uit is gekomen. Ik zou toch hebben gevraagd of ze het toch nog een keer wilt herhalen. Ik neem aan dat je deze echo zelf hebt betaald. Wij deden de pretecho ook met 16w6d en onze dame lag er keurig voor. We kregen zelfs een echofoto mee waarop je duidelijk de billen en het geslacht ziet. Tenminste als je weet wat je moet zien. Bij de 20w echo is het nog eens bevestigd . Ik hoop voor je dat je snel wat weet.
Welk echobureau was dit?? Voklgens mij geven ze altijd een nieuwe echo als het niet duidelijk zichtbaar was.
Ja, dat heeft mijn echobureau ook gemeld. Als het niet gunstig ligt dan kosteloos een nieuwe echo. Daarom zou ik echt erop aandringen.
Dat heeft ze mij niet verteld ( het was vorige week). Na 10 min met twijfel uitslag iemand wegsturen is niet echt vriendelijk, daarom geen behoefte terug te gaan naar deze dame! Ik ga denk ik mijn 20 weken echo afwachten en hopen dat mijn kleintje de beentjes dan open doet!
Het staat bij mij ook op de website van het echobureau vermeld. Misschien bij die van jou ook wel. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je niet graag terug gaat, als je met zo'n naar gevoel buiten wordt gezet. Het is juist zo'n moment waar je naar uitkijkt. Dus ik vind het knap als je kunt wachten, anders gewoon een ander echobureau opzoeken.
Staat er niets over op de website? Duur van de echo, eventueel terugkomen? Een pretecho van tien minuten is zeker niet de standaard. Vreemd
Ben wel heel benieuwd welk bureau het is. Wij gingen ook weg met twijfel en ook tegen ons zei ze dat we met 20 wkn maar moesten laten nakijken. Ik heb echter teruggebeld en mag nu opnieuw terug (gratis) omdat wij twijfelen (zijzelf dacht het geslacht wel goed te zien).
Het was echo bureau baby image (in Gorinchem). Zie op de website niets staan over opnieuw (gratis) controle. Ik wacht nu de 20 weken echo af , ja ik heb het geduld . Als het geslacht hier ook niet bevestigd kan worden dan ga ik weer voor een pret echo!
Ik ben trouwens wel benieuwd wel geslacht ze bij jou voorspelden. Of houd je dat liever nog even voor je (wat ik ook snap hoor!).
Ik had een topic geopend bij onderzoeken/echo's. Hier staat het hele verhaal http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/587818-geen-geslachtsfoto-geslachtsbepaling.html
Dit staat op de site (had even gegoogled), gewoon even bellen dus, dan kun je gratis terug komen! Ben je minimaal 15 weken zwanger en je kindje "besluit" het geslacht tijdens de echo niet prijs te geven door bijv. een ongunstige ligging of omdat er continu iets voor ligt (bijv. navelstreng), dan bieden we je gratis een vervolgafspraak aan op een tijdstip dat maximaal één week later gelegen is.
Ik zou ook echt niet akkoord gaan met 10 min waarin je niks ziet? Dat is toch zonde van je geld? Bij mij zaten ook de benen ervoor en toen heb ik hoolahoopend in de wachtkamer gezeten. Was een schitterend gezicht haha maar baby had wel de benen wijd. Zoniet dan mocht ik later terugkomen of ik hoefde niet af te rekenen.
Ik ken het bureau ook, maar ik werd juist heel leuk en goed geholpen toen. Ben er een paar keer geweest. Was die dame Xandra? Want ik kan me niet voorstellen dat zij jullie niet goed behandelde? Anders had ze wel een hele slechte dag...