vraag voor de wachtbankdeskundigen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nirak1978, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nirak1978

nirak1978 Niet meer actief

Ik zit nu op 8dpo en heb per dpo precies m'n symptomen bijgehouden (zie weblog)
    Ik heb denk ik maandag een innesteling gevoeld (misschien beetje te optimistisch ) maar het voelde zoals bij mijn derde en dat was achteraf zeker de innesteling aangezien ik 4 dagen later positief testte.
    Nu heb ik vanaf vanmorgen al heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden, flinke menstruatiekramp en lage rugpijn plus opgeblazen buik. Maar net kreeg ik een paar minuten flinke steken/pijn thv mijn rechter eierstok. Ik liep er bijna krom van. Nu twijfel ik of het maandag mijn innesteling wel was. Maar een innesteling geeft toch geen pijn in de eierstokken? Ook spookte me een bbz door het hoofd. Want het voelde echt niet prettig. Heeft iemand dit ook gehad? Maak me stiekem een beetje zorgen.

2. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Hoi nirak,

Ik heb gister en vanochtend iets vergelijkbaars gehad. Hele heftige buikpijn, scherp en vrij lang aanhoudend. Bij jou ook? Of meer 1 korte steek?

3. nirak1978

Ik had een paar felle steken. En een half uurtje later mega menstruatiekrampen wat een half uurtje duurde of zo. Dat is nu veel minder maar het zeurt nog steeds.
    Ik zie dat je een dag overtijd bent? Spannend!

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Vreselijk die wachtbank he?! Ik heb wel altijd een ongie gevoel, vrijwel direct na mijn eisprong. Vorige maand bleef ik ook steken houden in mijn eierstok weet nog goed dat dat rechts was. Weet niet meer hoe lang het aangehouden heeft en op welke dag. Als het echt pijn gaat doen en blijft doen zou je altijd even de huisarts kunnen bellen voor advies.

5. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Ik heb al 5 dagen een menstruatie gevoel.
    Geen idee wat het kan zijn maar
    ben trouwens op DPO 15.
    Vanmiddag een test gedaan en die gaf niks aan.
    Lekker duidelijk hahaha.
    Hier fijn weer een paar dagen wachten en dan maar terug testen.

6. nirak1978

Misschien morgenochtend testen? 15 dpo klinkt wel positief! :)

Deel Deze Pagina