Hoi meiden heeft iemand ervaring met de zwanger en kids vroege test ? Ik had vanmorgen een 2e lijntje maar heel heel vaag.. Ik vroeg mij af of er ook voorgedrukte lijntjes zijn op deze test. Ik heb het iemand laten zien en die zag ook een heel vaag lijntje. De kruitvat test was negatief maar dat was niet met de 1e ochtend urine. De zwanger kids test wel
mijn kraan kreeg zelfs schaduw lijnen... grijs dan wel... ik vertrouw ze niet meer. ik doe alleen nog kruidvat testen of sensitest
Hier goede ervaringen, tenminste ruim 2,5 jaar terug. Geen streepje gehad toen ik niet zwanger was en toen ik zwanger was en testte op NOD had ik een duidelijke streep. Maar hoor inderdaad lang niet altijd goede verhalen.
Ik denk ook dat het vage lijntje niks was. We wachten maar rustig af. Vandaag had ik 5 dagen (moet mijn banner nog aanpassen) voor NOD (heb ik nooit gehad) ineens beetje bruin/rood bloed bij het afvegen.. Maar 5 dagen voor NOD kan geen innesteling meer zijn toch ? Ik weet heel zeker dat ik 2 mei mijn eisprong heb gehad..
hier ook een keer echt een heel vaag streepje, moest wel goed kijken, maar werd gewoon ongesteld helaas....
Hoe weet je zo zeker je ei te hebben gehad op 2 mei? Je hebt getemperatuurd of ovulatietesten gebruikt? Edit: je hebt ovulatietesten gebruikt en die was 1 mei positief. Dan heb je dus uiterlijk 3 mei je eisprong gehad. Een eisprong vindt namelijk binnen 48 uur na de LH-PIEK plaats.
Sorry ik bedoel ik denk het.. Het vruchtbaar slijm was maandag ineens weg. Ik heb volgens mij nu een beter beeld hoe die ovutesten werken hihi Ik heb sinds gisteren ineens last van bruin verlies.. Vind het echt vreemd. Ik dacht maandag of dinsdag mijn menstruatie te verwachten.
Ik heb er hele slechte ervaringen mee...er komt altijd een streepje te staan en ben toch echt nog niet zwanger.
Zal ook vast wel niks worden deze maand. ik heb nu steeds bruinig verlies dus het zal het eerdaags wel komen. ik moet wel zeggen dat ik dat meestal pas een dag voordat ik het verwacht s avonds een beetje gaat rommelen.. maar nu sinds gisteren al.
Ik heb deze week twee vals positieve testen gehad met de ultra gevoelige testen van zwanger en kids. Zie ook mijn topic hierover: Help: pos. zwangerschapstest na bloeding en BBZ. Ik hoop voor jou dat het toch een goede test is!
Ik vind ze fijn. Altijd helemaal wit wanneer ik niet zwanger was en al vroeg een mooie lijn toen ik wel zwanger was.
Ik heb gisteren nog met eentje getest, deze was negatief, helemaal niks van streepje te zien 6dagen voor NOD. Vorig jaar op NOD getest toen was deze helemaal positief! Zijn er trouwens niet verschillende soorten die ze daar verkopen?