Hallo dames, volgende week heb ik een geslachtsbepalingsecho. Ik ben dan 14+4 zwanger en ben benieuwd bij wie het geslacht met 20 weken nog steeds klopte. Ik krijg deze echo extra omdat ze nog wat controles wilde doen, en wou ze meteen even kijken of ze het geslacht al kan bepalen. Natuurlijk zijn wij onwijs nieuwsgierig. Maar hoeveel kans heb je dat het toch wat anders blijkt te zijn? Ik hoor graag jullie ervaringen. Bij onze meid heeft ze het gewoon goed gehad. Dus ergens hoop ik dat ze een goed getraind oog heeft Brand los
Ik heb ook rond die periode een geslachtsbepaling laten doen! Het is een meisje en bij de 20 weken echo nog steeds! Dus ga ervan uit dat het klopt!!
Pretecho bij precies 13 weken was meisje...maar navelstreng lag strak tussen de beentjes! Met 14 weken en 3 dagen weer pretecho gehad en nog steeds een meisje. En bij 20 weken echo nog steeds!
Met 14 weken ook geslachtsbepaling gehad en was een jongen. Met 20 weken was het nog steeds een jongen
Hier met 16 weken een meisje (100% zeker, zeiden ze) en met 20 weken toch echt een jongen. Dat is hij nu nog steeds 😁
Haha dus toch 1 bij wie het niet klopte. Ik geloof echt dat het dan lastig is als je ineens moet omschakelen. Ben echt onwijs benieuwd nog maar 8 nachtjes slapen
Hier net 12.5 beide jongetjes en met 20 weken ook nogsteeds nu zijn ze 6 maand en zijn het al echte mannetjes 😎
Hier klopte het ook. Met 14+4 een meisje, met 17+4 een meisje en bij de 20 weken echo nog steeds een meisje...ik geloof het nu maar gewoon😂.
Hier met 14+5 weken een echo gedaan, alleen wilde het kindje niet echt zn ding laten zien haha. Kwam op den duur uit dat het een jongetje is, en dat is t nog steeds. En da's goed te zien ook ��