Wie kan mij helpen?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evy12, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy12

Evy12 Nieuw lid

24 feb 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sinds augustus ben ik gestopt met de pil om zwanger proberen te raken. Nadat ik gestopt ben met de pil het ik altijd een vrij regelmatige cyclus gehad van 20 tot 22 dagen.

Eigenlijk zou ik afgelopen week ongesteld moeten worden maar tot mijn verbazing begon, naar mijn idee, mijn menstruatie een week eerder. Echter zat ik in dezelfde week ook in de innesstellingsperiode. Waardoor ik dacht dat het ook wel eens een innesstelingsbloeding kon zijn.

Afgelopen maandag heb ik een zwangerschapstest gedaan maar helaas was deze negatief. Nu kwam ik er vandaag achter dat ik opnieuw licht bloedverlies heb. Maar nog steeds niet het gevoel heb wat ik normaal voel bij een menstruatie. Hoofdpijn, krampen etc.

Is dit normaal?! Komt dit vaker voor?! Ik snap er nu niets meer van… Wie kan mij helpen?!

2. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hoi Evy,

Ik kan je helaas niet helpen, het kan van alles zijn...
    Ik heb nl hetzelfde, wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten he?

Wanneer zou je echt ongesteld moeten worden?
    Wie weet was je testje iets te vroeg?

3. Evy12

Evy12 Nieuw lid

24 feb 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi MissDee,

Dankjewel voor je reactie! Weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben! 😊

Nou zeg dat wel.. snap er echt niets van..
    Ik zou normaal gesproken afgelopen weekend rond de 18e ongesteld moeten worden... her bloedverlies is nog niet voorbij dat afgelopen donderdag begon. Het is wel veel minder dan normaal..

Zou het nog zinvol zijn om een testje te doen op een later moment?

4. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    HCG verdubbelt om de 2-3 dagen. Dus wie weet.
    Heb je andere klachten?

Ik had de hele week pijnlijke grote borsten. Maar sinds gisteren niet meer. Ik ga maandag op NOD testen maar nav zoveel gek bloedverlies verwacht ik er niet veel van.

Deel Deze Pagina