Ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BMZ, 6 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Hi, daar ben ik weer! :p

Helaas heb ik in juli een miskraam gehad, 28 juli vruchtje verloren en 4 augustus curettage wegens restweefsel. Ik heb mijn HCG eruit “getest” en had maandag 31 augustus een negatieve zwangerschapstest.

Enkele dagen later kreeg ik bruinverlies, ik zag op internet dat dit innestelingsbloeding zou kunnen zijn dus had weer een test gedaan waar ik een enorme tuurstreepje had (dusdanig tuur dat 90% hem niet zag). Ik ben elke dag blijven testen en ze lopen op maar dus echt minimaal. Ze worden elke dag ietsssjes donkerder maar niet zoals ik had bij mijn vorige drie zwangerschappen. Wie heeft dit meegemaakt? Wat zou het kunnen zijn? Ik voel me wel echt zwanger (misselijkheidsvlagen), maar aan de andere kant lijkt het mij onmogelijk. De laatste dag dat ik seks heb gehad is 16 augustus (wel laat, dus met valsspelen 17 augustus :p). Dan hadden mijn testen nu al veel donkerder moeten zijn? Maar wat is het dan?

Sorry voor mijn lange verhaal. ;)

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Zijn de testen nog verder opgelopen?
    Anders zou ik morgen de gyn of huisarts contacteren om een boedwaarde te meten.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je foto's van je testen?
    Hoe lang na 31-8 kreeg je dat bruine verlies?
    Heb je enig wanneer je eisprong geweest zou zijn?
    Ala je sex had op 16 aug .. tel daar max 7 dagen bij op, dan kom je op een eispring op 23 aug. Dan zou je nu 14 dpo zijn en dan had ik wel een duidelijke test verwacht.

4. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Ja wel minimaal maar wel wat meer! Ik snap er niks van.. Had gisteren de verloskundige gesproken maar die zegt het kan alle kanten op (buitenbaarmoederlijke zwangerschap, miskraam, te pril) en ik moet haar vrijdag weer opbellen..

Deze test is van vandaag F4C8AA18-B1D6-4722-A700-A8942615F9A1.jpeg

5. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Dat begon op woensdag! Dus nu 5 dagen geleden.. de test van vandaag was zo (normale action).

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind deze test niet echt positief als ik eerlijk ben.
    Heb je ook nog met andere merken getest??

7. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Donderdag de kruidvat, maar daar heb ik alleen nog deze foto van (was 1 minuut na het doen van de test). Hij was daarna wel iets donkerder nog.. Verder alleen de action elke morgen..

Bijgevoegde bestanden:

8. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.791
    7.418
    113
    Vrouw
    Ik vrees dat dit geen doorlopende zwangerschap gaat zijn.. :(

9. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Nee dat het een positieve zwangerschap zou zijn had ik sowieso al losgelaten, maar wat gebeurt er dan? Gaat mn HCG gewoon vanzelf afnemen en begint het bloeden? Bij mn vorige miskraam moest ik met 11 weken pillen nemen omdat er niks gebeurde (missed abortion). Dit was mijn eerste miskraam dus heb er (gelukkig) nog weinig ervaring mee..

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Als ik heel eerlijk ben zie ik geen positieve test die van de kruidvat heeft een wit streepje en Action is bij mij altijd zo.
    Je zou eens een predictor kunnen doen.

En al het bovenstaande zou ik eigenlijk niet willen zeggen. Het liefst zou ik je gewoon willen feliciteren. Xx

11. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Kruidvat was wel echt roze, en de action is dat ook (zo begonnen ze bij al mn zwangerschappen alleen liepen ze toen anders op). Moet zeggen dat het op de foto er wel wat “grijzer” uit ziet, maar in het echt zijn ze dat niet..

Verder zie ik het niet zo positief in hoor :( ze zouden nu al veel donkerder moeten zijn..

Deel Deze Pagina