Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door luna 18, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luna 18

luna 18 Nieuw lid

21 jan 2008
    1
    0
    0
    Kokkin
    deventer
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraag, kan je de eerste maand dat je zwanger ben ongesteld worden? Ik voel me al een paar weken misselijk, ik moet veel naar de wc, veel hoofdpijn en vermoeid, en gevoelige borsten, en ik ben wat aangekomen.

Maar ik ben denk ik wel ongesteld geworden, alleen veel korter dan normaal, en het bloed was veel lichter en minder dan normaal, ik had al genoeg aan een inlegkruisje!

Maar mijn vriend zegt dat er niets aan de hand is, maar iets maakt me aan het twijfelen...

Edit Moderator: Verplaatst naar zwanger worden. Graag opletten waar je iets plaatst

2. Rosa74

Rosa74 Lid

8 aug 2007
    91
    0
    0
    Ik heb wel eens gelezen dat dat voorkwam, maar dan was de ongi wel veel minder en ik geloof ook anders dan normaal, maar ik heb er zelf geen ervaring mee...

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Als je zwanger bent, dan kun je last hebben van een innestelingsbloeding. Niet iedereen heeft hier last van en je kan het verwarren met je ongesteldheid. Een innestelingsbloeding is vaak een paar dagen voor je NOD en ook minder heftig en minder lang als je ongesteldheid. Bij mijn zoontje had ik ook een innestelingsbloeding, ik heb toen 2 dagen wat druppels bloed verloren, een inlegkruisje was voldoende.

Heb je wel kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden? Misschien toch een zwangerschapstest doen?
    Of gewoon afwachten of je volgende maand wel ongesteld wordt? Onthou dan wel dat als je niet ongesteld wordt, je eventueel een maand langer zwanger kan zijn.

Groetjes Saskia

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid gewoon een test doen, dan zit je ook niet langer in onzekerheid, wel zo makkelijk!

Mijn moeder was namelijk zelfs de eerste 3 maanden ' ongesteld' bij 1 van haar zwangerschappen, dus het kan zeker.
    Succes ermee,

Groet Snoozie

5. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

hmz ik zou ook gewoon een test doen... had ik ook... een keer een mindere maand ik dacht yes... raak... maar helaas test zei negatief...

Deel Deze Pagina