wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door waterman, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterman

waterman Nieuw lid

18 mei 2008
    2
    0
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

hallo,

ik zit met het volgende,
    mijn vriend is ongewenst verklaart *illegaal* en moet het land verlaten, ik ben er net achtergekmen dat ik zwanger ben ben nu iets van 6 weken,
    ik weet gewoon niet wat ik moet den moet ik het kindje houden of niet.
    ik moet alles alleen doen werken, me huis enzv,
    als ik he thou moet ik bij mijn schoonouders gaan wonen omdat ik anders financieel niet uitkom,
    en als ik het kindje hou zit ik ook met datme vriend misschien niet eens ons kindje kan zien en ons kindje hem niet, wat moet ik doen? mijn werk valt me nu ook zwaar omdat ik zo ontzettend moe ben! na 2 uurtjes werken ben ik al kapot en ik zit pas in het begin van me zwangerschap.
    onze relatie zit goed alleen de hele situatie niet en kheb zoveel stress!
    weet iemand wat ik moet doen?

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Hoi waterman,

Ik snap dat je in een hele moeilijke situatie zit, en ik kan en ga je niet adviseren over een abortus, omdat ik er persoonlijk niet achter sta, maar meid toen ik mijn eerste kindje verwachtte, hadden mijn man en ik net een bouwval gekocht, vriendinnen lieten me vallen en had een eetstoornis en veel stress financieel hadden we het heel erg moeilijk, Ik heb ondanks de financiele strop en stress en nooit aan gedacht om mijn kindje weg te laten halen. En als ik haar nu zie rond hollen en het over had moeten doen, had ik er weer voor gegaan.

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Je hebt al een topic, en die staat ook in zwangerschap. Dubbel posten is neit toegestaan, dus deze doe ik dicht.

Elvira
    moderator

Deel Deze Pagina