Volgens mijn berekening had ik 2 juni al ongesteld moeten worden nu is 24 mei het condoom gescheurd alleen had ik even gerekend en omdat het dus een week voor mijn menstruatie was dachten we dat het wel wat meeviel... Maar goed als het dus raak is geweest dan heeft het nog geen zin te testen omdat mijn nod dan later zou zijn en dat roze slijm heb ik nog nooit gehad zo gek. Wat denken jullie ervan iemand eenzelfde ervaring wat betreft het slijm... was dus gewoon echt slijm met een licht roze erdoor echt zo`n draad veel meer als bij de eisprong.
hey meis het zou een innesteling kunnen zijn ik zou voor de zekerheid over een paar dagen even een testje wagen suc-6 ermee
Bedankt voor je reactie Dacht gister dat ik ongesteld was geworden maar wederom dus weer slijm met wat bloed dus hele nacht met maandverband geslapen maar vanochtend weer niks. Dan kan ik het beste als ik nog niet ongesteld ben geworden maandag testen toch?
Hoi, Ik heb altijd een paar dagen voor mijn ongi last van roze verlies. Dan weet ik bijna zeker dat ik ongi ga worden. Veel succes