heb net de laatste kaartjes 1e rang gekocht voor derek in amsterdam ''theater fabriek'' wie gaat er ook en is iemand er al geweest wat zijn je ervaringen? ben benieuwd
TopTicketLine.nl hoop dat er nog plek voor je is... mensen die niet betaald hebben worden de kaarten weer van verkocht succes
Hoi meiden, Ik ga 6 juni en zit dan ook op de eerste rang.Ik ben wel heeeel benieuwd om het een keer in het echt mee te maken. Persoonlijk vind ik em erg goed.Zit op donderdagavond echt aan de buis gekluisterd Welke datum gaan jullie? Groetjes,Monique
Kan de kaarten niet meer bestellen? Krijg dit te zien... Sorry, kan uw gevraagde ticketselectie niet verkrijgen
echt gaaf haha zullen we allebij een roos opspelden whahahaha minyaweth wat balen zeg! ik zat nog te denken om ze vanavond te vetsellen ben blij dat ik het eerder gedaan heb!
Ik wilde er ook graag heen, maar de prijzen die nu gevraagd worden vind ik echt te gek! Voor degenen die wel gaan: ik hoop dat jullie 'aan de beurt komen' lijkt me echt ongelofelijk als hij naar je toe komt met een verhaal, aanwijzing ect.
Ik zou ook wel graag heen willen. Helaas geen kaarten kunnen krijgen. Nu maar hopen dat iemand afzegt...
Wow ja... lijkt me ook wel super om daar heen te gaan! Zeker gezien de afgelopen twee uitzendingen waarin mensen met een geest werden geconfronteerd die voortkwam uit een miskraam zeg maar. Begin ik mezelf toch af te vragen of ik dan echt niet steeds tegen een hoop "lucht" zit te kletsen als ik in gedachten mijn ongeboren beebje toespreek... Zou wel eens willen weten of hij/zij hier rondzweeft... Vind het wel een prettige gedachte!
Ja ik ga ook! zaterdag 7 juni, ik zit op rij 5...ben ook heel benieuwd! de kans is daar wel heel erg klein om aan de beurt te komen, er kunnen geloof ik 1009 man in...tis hopen dat een van de geesten die bij je is sterkt genoeg is! Hoop heel erg dat mijn zoontje, of vader of moeder door mogen komen...maar goed, ik reken maar nergens op, lijkt me ook al heel mooi om hem in het echt bezig te mogen zien! groetjes Peet
leuk man voor degene die gaan zou er ook heel erg graag heen willen.echt wel. een vriendin van mij gaat er heen jammer dat ze niet wist dat ik er graag heen wou.