Hoi Meiden, Ik ben begonnen met testen op dag 11. Maar heb nu nog steeds niet positief getest. Ik word hier zo onzeker van. Ik temperatuur ook, maar weet niet of er aan mijn kaartje te zien is of ik al een eisprong gehad heb. Ik zit nu dus op dag 20.. Morgen ochtend heb ik nog 1 test, daarna zijn ze op. Moet ik nou nog doortesten? Wat zouden jullie doen? Dan kan ik nog voor 17.00uur bij Matcare bestellen en dan heb ik ze morgen middag in huis voor vrijdag. Wat zouden jullie doen? Ben best verdrietig nu ik mijn ei nog niet gevonden heb. Ik test trouwens met de digitale Clear Blue.
Ben je misschien nog aan het ontpillen? Heb je al eerder getempt of ovu testen gedaan? Staat je tempkaartje ergens? Ik zou nog wel gewoon doortesten, misschien komt ie binnen een week. Als je dan nog geen positieve test hebt gehad, dan heb je of een hele lange cyclus deze keer, of je hebt geen eisprong deze ronde.
Het kan zijn dat je dit keer een langere cyclus gaat krijgen en dat je daardoor nog niet positief hebt getest. Je bent nog niet zo lang bezig zie ik en in het begin kunnen je cyclussen nog aardig rommelen. Ik heb ook de digitale van Clear blue gebruikt en ze werken na mijn idee verder perfect. Ik zou in jou geval nog heel even doortesten. Test je wel iedere dag rond hetzelfde tijdstip? Anders kan het ook nog zijn dat je je ei net gemist hebt. Succes verder.
Ja heb mn tempkaartje aangepast maar hij staat in mijn album. Ik kan hem niet meer kopieëren van fertility friend.(Met de aanpassingen) Ben zoo ontzettend bang dat mijn ei niet komt! Hoe kan dat nou! Heb gister wel krampjes gehad, wat ik elke maand ongeveer rond die tijd heb... :-? Dit is de 1e ronde dat ik test en temp.
Ik heb vaak ovutesten gebruikt en bleek een vrij korte luteale fase (= periode tussen eisprong en NOD) te hebben). Gemiddeld is dit zo'n 14 dagen, maar bij mij bleek dat maar 10 dagen te zijn. Ik had mijn ei vaak op dag 16 en een cyclus van 26 dagen. Misschien is jouw luteale fase ook wel korter dan gemiddeld. Als ik jou was, dan zou ik gewoon doorgaan met testen. Je bent al zover gekomen en dan heb je in ieder geval wat meer inzicht in je cyclus. Succes Marla
aan je tempkaartje te zien heb je nog geen ei gehad Je hebt wel rare uitschieters trouwens. Als ik jou was zou ik nog maar even doortesten met je ovutests.
@Marla Dankjewel! Er is dus hoop! Ik hoop dat mijn ei nog komt..! Zit nu op dag 20 zoals ik al zei, en wie weet is mijn cylcus wat langer. (zie banner 31 dagen) Ik hoop dat dat bij mij ook het geval is, zodat ik mijn ei nog opspoor.
Ja beetje raar, de 1e meting die op het kaartje staat ben ik trouwens uit bed geweest. Dus die is "vals". Ik weet niet hoe ik hem nou kan kopieëren (het goeie kaartje) van fertility friend.
@naamgenootje : dan moet je je kaartje eerst opslaan op je pc, er een jpg-bestand van maken en dan kan je 'm in je album zetten hier.
hihihi Dat heb ik ook gedaan steeds, maar nu lukt het niet meer om hem van de site van FF op te slaan.. Ohw wacht even... Volgens mij ligt het aan mijn PC. Ga het probleem even verhelpen! Dan zet ik mijn nieuwe kaartje erin.
je ei zou eventueel op dag 17 kunnen zijn geweest, maar dan moet je temp morgen wel ECHT gaan stijgen. Zo richting 36.8. Ik hoop het voor je!
De temperatuurstijging van de 16e t/m 18e dag vind ik lijken op een stijging zoals die na je eisprong, maar je test gaf negatief aan... terwijl de CB digitaal bij mij echt perfect gewerkt heeft. Ik denk eigenlijk dat je ei nog niet is geweest. Ik blijf duimen voor je, meid. Dat weet je.
Ik heb wel die persona teststaafjes erin gedaan he, die dagen.. Dus dat waren niet de staafjes van CB meer.. Misschien heeft het daarmee te maken? Ik weet t ook niet meer Heel lief van je En ik hou je op de hoogte.. Ik hoop dat hij nog komt.
Hm ja.. dan durf ik het ook niet met zekerheid te zeggen. Ik heb de staafjes van Persona niet gebruikt, maar ze schijnen gewoon goed te werken. Maar luister nu maar niet naar mij, ik heb er geen ervaring mee dus zeker weten doe ik het niet.
Had gister wel krampen/steekjes links onderin, hetzelfde gevoel als vorige maand rond deze tijd. Als ik gister positief getest had (of eergister) dan dacht ik echt dat dat mijn ei geweest zou zijn. Ik hoop het zo...
Jaa tuurlijk hihihi We proberen het elke dag. Alleen het "moeten" klussen wordt niet zo leuk meer.. Maar we doen het wel.. Laten we hopen dat het raak is.. Zou mooi zijn. Maar ik verwacht niet te veel, misschien heb ik wel geen eisprong