Ik moet nog 9 dagen wachten tot het testen zegt mijn banner..! Heb zelf geen idee hoe een cyclus in elkaar steekt... Kun je ook eerder testen? Of komt er dan negatief te staan? Ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop zo dat de medicijnen hebben geholpen!
Als je geen idee hebt hoe je cyclus in elkaar zit dan zou je kunnen testen. Hij zou positief kunnen zijn als je cyclus korter is dan je denkt. Echter als hij wel zo lang is zal hij zeker nog negatief zijn. Dus als je echt zekerheid wilt dan zou ik nog 9 dagen wachten. Of ik heb gehoord dan je met testen van matcare eerder kan testen. Deze zijn te bestellen op www.matcare.nl volgens mij.
Je kunt wel eerder testen, je loopt alleen risico dat hij negatief aangeeft. En dat ie dan op je NOD wel positief is. En 9 dagen voor NOD is zowiezo te vroeg. Succes!
is echt zonde van je geld om zo vroeg te testen, de kans is heel groot mocht je zwanger zijn dat er nog niet eens genoeg hcg is of dat het innestelen niet goed gaat en je alsnog ongesteld wordt. Even verstand op nul zetten en die ruime week wachten, spannend hoor!
Je hebt zelf dames die pas een aantal dagen na hun NOD positief testen. Daar ben ik er een van. Het resultaat hangt ook af van het merk zwangerschapstest dat je gebruikt, de ene test is gevoeliger en zal eerder positief zijn dan de andere. Groetjes, Wendy
Het risico bestaat ook dat je positief test voor nod en op nod gewoon ongesteld wordt. Dus dan is de innestelling niet goed gegaan! Dus altijd beter op of na nod!
Hallo allemaal, ik heb een vraagje ik ben nu al 8 dagen overtijd, heb 2 testen gedaan en waren allebij negatief. 1 van de kruidvat en 1 van clear blue. Zou ik nog wachten, of naar de dokter gaan? Groetjes...
hoi nou ik heb vandaag een test gezien bij etos die kan je al doen tien dagen naar dat je sex heb gehad het is een hele gevoelige test. hij heet test point ofzo koste 10- euro oke nou ik ben nu 7 dagen overtijd 10 juni ga ik naar de huisarts. want ook bij mij zijn de testen negatief. alleen heb ik nog niet die test point gekocht ik wacht het nog liever even af tot dinsdag dus afwachten gr.jojo29
Nou 6 dagen overtijd! Heb Maandag een test gedaan..! NEGATIEF! Heb wel ochtend misselijkheid.. Maar ben ook sinds 2 weken weer aan het werk dus kan ook daar aan liggen..! Kun je beter s'ochtends een test doen? Of maakt dat niet uit? Ik heb de test gewoon overdag gedaan... Hoopte er zo op!....
Ik heb het idee dat je het beste 's ochtends een test kan doen..omdat als je te weinig HCG hormoon in je lichaam hebt dan meer tot uiting komt..denk ik.. Ik heb ook nog een vraag. Bij de calculator vragen ze om de eerste dag van je laatste menstruatie..bij mij was dit officieel 25mei..alleen heb ik toen de pil doorgeslikt en niet ongi geworden, geldt deze dag ( 25mei ) dan nog wel als de eerste dag van mn menstruatie?
dat hele verhaal gaat pas op zodra je een natuurlijke cyclus hebt, dus zonder pil/hormoonspiraal/nuvaring. zodra je met de pil (of andere hormonen) stopt, krijg je een onttrekkingsbloeding: dat is géén ongesteldheid nog! je weet dus pas hoe je lijf reageert na een poos zonder pil; je moet eerst 'ontpillen'. en dat duurt soms wel even! dus: zodra je je eerste echte ongesteldheid krijgt ná je laatste pilbloeding, dán pas kun je gaan rekenen. en dan nog is het vaak de eerste rondes onregelmatig. wat een gedoe, hè? succes hoor!
ja indd wat een gedoe...ik had namelijk 25mei neergezet..en toen kwam eruit dat ik 13juni dan een innesteling zou moeten hebben..en heel toevallig heb ik 13juni een licht roze drupje gehad..en zondag beetje bruin..eerst vanuitgaande dat ik gewoon "ongi" zou worden... Nu dus bijna een week overtijd. Vandaar mijn vraag...het is wel heel toevallig allemaal