Zwangere huilebalken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sheba, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sheba

Sheba Lid

May 31, 2008
    41
    0
    0
    Hai zwangere vrouwtjes daar ben ik weer uit verveling begin ik maar met een paar interessante topics. Sinds 3 weken ben ik zo enorm gevoelig als mijn vriend maar heel eventjes iets zegt wat verkeerd valt begin ik te huilen. en het is niet 1 traan maar de tranen blijven maar glijden over mijn wangen. ik moet er zelf om lachen omdat ik het zelf niet begrijp maar het is wel heel apart hoor haha. Hebben jullie daar ook ervaring mee?

2. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

Feb 19, 2008
    332
    0
    0
    haha, heb ik ook hoor! T is wel wat minder geworden maar in het begin van de zwangerschap was het erger. Nu heb ik het ook nog wel. Het lijkt dan allemaal heel dramatisch en vriendlief snapt er dan ook niets van haha. Ik huil ff lekker uit en dan is het ook klaar.....

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

Jun 13, 2008
    1,127
    0
    0
    Gouda
    nou ik herken het deels, tijdens de vakantie ook iets heel doms waar we even wat woorden over hadden en gelijk kwamen de tranen. En ik heb dat dus nooit. En vanmorgen ging mn man weg naar zn werk, en ik stond weer bijna te janken. Omdat ik een vrij nuchter type ben, vond ik mezelf toch wel ff raar...

4. jessica1

jessica1 Niet meer actief

heb het zelf best wel erg
    gister avond nog omdat ik niet kon slapen
    hoe stom is dat
    kan er nu best wel om lachn maar gister was ik behoorlijk van de kaart

5. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik ben pas sinds een paar weken echt emo, kan overal wel om janken maar vanbinnen voel ik me echt supergelukkig en ik straal ook zegt iedereen dus waar het vandaan komt.... geen idee :D

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Hahah topic titel sprak me gelijk aan hier nog zo,n jankbal maarheb het gelukkig pas een weekje (denk ook gelijk voor de hele zwangerschap tegelijk) 8)

7. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hai,

Ik hier heb zo me momenten maar heb wel het idee dat het erger wordt.
    Als ik iets lees of het valt verkeerd kan het bij mij twee kanten op gaan. Of ik wordt echt doos (je kan dan ook maar beter uit de buurt blijven zo doos) Of wordt verdietig en springen de tranen in me ogen.

8. Pinjo

Pinjo Bekend lid

Jan 5, 2008
    672
    0
    16
    Hihi, nou je topics zijn wel herkenbaar hoor. Wordt echt doodmoe van mezelf, want ook ik jank echt om alles. Vorige week heb ik m'n vriendje ff moeten missen en ik heb me echt enorm aangesteld: huilde tranen met tuiten (en dat niet 1 keer, maar dagenlang). Verder biggelen de traantjes me bij de stomste dingen al over de wangen. Al eens geprobeerd 'de bevalling' of de 'kraamafdeling' te kijken zonder droge ogen? Hier red ik dat niet hoor...
    Overigens kan ik - ter compensatie - ook overdreven vrolijk, boos (etc) zijn. Dat dan ook weer wel... Gekke is dat ik die emoties eigenlijk best lekker vind. Lekker ff potje janken: heerlijk!

9. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Haha, herken me hier helemaal in.

Man was laatst aan het vissen maar wist niet waar.
    Hij zou om 7 uur weer thuis zijn, maar om half 8 was ie er nog niet niet. Ik bellen, nam ie niet op!(doet ie nooit, is vastgegroeid aan tel... ;) )
    Bleef bellen tot kwart voor 8 en ging toen op de uitkijk staan. Maar ja geen auto, wist niet waar ie zat...pfff super ongerust!
    Belt meneer om 8 uur op, had tel in de auto en niet op de tijd gelet....En ik.... HUILEN,GIEREN! Schaam me nog dood... :oops:
    Man was wel binnen 5 min weer thuis en wist niet wat hem overkwam.
    (nou ja, zal hem leren te laat te komen!) :)

10. Bloesem

Bloesem Bekend lid

May 25, 2008
    838
    0
    0
    Hoi, ben pas kort zwanger. Maar vandaag meteen al 2 enorme huilbuien. Wist niet wat me overkwam, hoop dat dit geen gewoonte wordt. Ik moest er namelijk zelf om lachen hoe stom het overkwam.

11. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    jup ik ook....voel me af en toe net een klein kind ....me vriend was vandaag beetje zagerijnig eigenlijk niks aan de Hand en ik heb me net tog lopen huilen in bad...later denk ik waar slaat t eigenlijk op maar ik moet gewoon ff huilen dan hahhahah ja hormonen he..

12. muiz

muiz Actief lid

Feb 22, 2008
    287
    0
    0
    Hou op... op het begin was het erg, daarna was ik superstabiel en kreeg niets me aan het huilen.... en nu... als iemand nog maar BOE tegen me roept begin ik weer te janken. En dan word ik nog kwaad op mezelf ook dat ik zo labiel ben :)

13. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    ik heb dit ook heel vaak, niet echt met tv programma's maar als mijn vriend dan weg is ofzo en ik ga dan over van alles en nog wat nadenken, dan springen echt de tranen in mijn ogen.. ook gewoon als ik bijv aan de afwas ben en mijn vriend komt dan zo achter me staan en knuffelt me ff goed dan springen de tranen gewoon in mijn ogen.. en dan rollen ze naar beneden.. het hoeft alleen maar iets liefs te zijn wat hij doet of zegt.. en ik kan al in tranen uitbarsten..zullen inderdaad de hormonen wel zijn want eerst had ik dat bijna nooit...

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    hier nog zo'n huilebalk ! :) als ik dan iets emotioneels op de t.v. zie , als je vriend iets liefs doet of zegt , :D als ik dan soms te veel over dingen nadenk, ALLE ECHO'S, als ik iemand anders zie huilen, ga zo maar door , :) dan springen de tranen in mijn ogen..! :cry: soms best irri ! ;)

Share This Page