daar ben ik wel benieuwd naar. Met mijn zoontje liep ik 4 dagen overtijd maar ik heb zo het vermoeden dat deze spruit eerder komt. Hoe is dat bij andere 2e kindjes gegaan?laat het hier even weten als je wil.
niet per definitie denk ik hoor. elk kind is uniek. maar er zijn over dit onderwerp al meerdere topics geweest. van de week zelfs nog 1 volgens mij. misschien kun je daar nog wat reacties vinden.
Mijn 1ste en 2e waren allebei overtijd nr 1 41w +3d nr2 41w Volgens de gyn zal het dan ook zeer waarschijnlijk zijn dat ik overtijd loop. Sterker nog hij verwacht zelfs niet dat ze eerder komt gezien mijn geschiedenis van overtijd lopen,maar ik krijg gelukkig dinsdag een ks dus zal niet te lang overtijd gaan deze keer
ik ben ook met alle drie de zwangerschappen ingeleid tegen de 42 weken De gyn zei zelfs dat het er nog in de verste verte niet naar uitzag dat ze geboren wilde worden :S Hoe het deze keer gaat lopen is natuurlijk een verassing, maar ik ga niet uit van een vroege bevalling Liefs
Bij mij de eerste 3 weken te vroeg en de tweede 2 dagen voor de uitgerekende datum. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat....reken maar op nog later, kan het alleen maar meevallen!
Vaak is het zo dat als je bij je eerste overtijd gaat, dit ook bij een 2e zo is. Althans dit zei mn vk toen.
Ik heb het vermoeden dat de 2e eerder komt. Heb het idee dat het op het moment aan het indalen is. Wat bij de eerste pas gebeurde bij de bevalling en ik over tijd liep. Waarschijnlijk omdat mijn lichaam niet uitgerust genoeg was, want na een nacht goed slapen (dmv slaapspuitje) in het ziekenhuis zijn de weeen begonnen.
ik wil je niet teleurstellen hoor.... maar mijn eerste was ook niet ingedaald.... (en toen dus met 40+2 bevallen) deze lag al vlug ingedaald.... Dat zegt dus echt helemaal niets.... zou dus nergens vanuit gaan als ik jou was.... al hoop ik natuurlijk voor je dat je gelijk hebt en je ukkie eerder komt...
het tijdstip waarneer een baby komt zegt echt nisk over de eerste hoor mijn eerste was 3 dgn te vroeg mijn tweede was 13 dgn te laat , mn derde was 3 weken te vroeg en mn vierde was 1 week te vroeg ... ieder kindje bepaalt het zelf , al was die 13 dgn over tijd wel heel erg