2e zwangerschap, kindje eerder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mable, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    daar ben ik wel benieuwd naar. Met mijn zoontje liep ik 4 dagen overtijd maar ik heb zo het vermoeden dat deze spruit eerder komt.

Hoe is dat bij andere 2e kindjes gegaan?laat het hier even weten als je wil.

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    niet per definitie denk ik hoor. elk kind is uniek. maar er zijn over dit onderwerp al meerdere topics geweest. van de week zelfs nog 1 volgens mij. misschien kun je daar nog wat reacties vinden.

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Vorige 40w +2d...

Deze... zie banner....

We zien wel wanneer deze komt :)

4. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Mijn 1ste en 2e waren allebei overtijd
    nr 1 41w +3d
    nr2 41w

Volgens de gyn zal het dan ook zeer waarschijnlijk zijn dat ik overtijd loop.
    Sterker nog hij verwacht zelfs niet dat ze eerder komt gezien mijn geschiedenis van overtijd lopen,maar ik krijg gelukkig dinsdag een ks dus zal niet te lang overtijd gaan deze keer :)

5. Niet meer actief

ik ben ook met alle drie de zwangerschappen ingeleid tegen de 42 weken :D
    De gyn zei zelfs dat het er nog in de verste verte niet naar uitzag dat ze geboren wilde worden :S
    Hoe het deze keer gaat lopen is natuurlijk een verassing, maar ik ga niet uit van een vroege bevalling :)

Liefs

6. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    de eerste kwam 10 dagen te vroeg, de tweede 3 dagen te laat.

7. jootje03

jootje03 Lid

16 jul 2008
    36
    0
    0
    Leiden
    Bij mij de eerste 3 weken te vroeg en de tweede 2 dagen voor de uitgerekende datum.
    Ben benieuwd hoe het deze keer gaat....reken maar op nog later, kan het alleen maar meevallen!

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vaak is het zo dat als je bij je eerste overtijd gaat, dit ook bij een 2e zo is.
    Althans dit zei mn vk toen.

9. Ik heb het vermoeden dat de 2e eerder komt.
    Heb het idee dat het op het moment aan het indalen is. Wat bij de eerste pas gebeurde bij de bevalling en ik over tijd liep. Waarschijnlijk omdat mijn lichaam niet uitgerust genoeg was, want na een nacht goed slapen (dmv slaapspuitje) in het ziekenhuis zijn de weeen begonnen.

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ik wil je niet teleurstellen hoor.... maar mijn eerste was ook niet ingedaald.... (en toen dus met 40+2 bevallen) deze lag al vlug ingedaald....
    Dat zegt dus echt helemaal niets....
    zou dus nergens vanuit gaan als ik jou was.... al hoop ik natuurlijk voor je dat je gelijk hebt en je ukkie eerder komt... :)

11. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    was een leuke vraag geweest voor een poll!

12. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    het tijdstip waarneer een baby komt zegt echt nisk over de eerste hoor

mijn eerste was 3 dgn te vroeg mijn tweede was 13 dgn te laat , mn derde was 3 weken te vroeg en mn vierde was 1 week te vroeg ... ieder kindje bepaalt het zelf , al was die 13 dgn over tijd wel heel erg :(

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    1e met 40 weken
    2e met 40 weken
    3e.. dat zal tijd leren

Deel Deze Pagina