Vaag gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me and, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    hallo allemaal,

Afgelopen dinsdagnacht is mij bij een nierbekkenontsteking geconstateerd. Gelukkig zeer ruim op tijd bij dus eigenlijk geen klachten behalve pijn bij plassen wat nu ook weg is, en heb antibiotica gekregen waarvan de huisarts nog zei dat mocht ik zwanger zijn, het geen kwaad kan voor evt. Een zwangerschap.

Ik voel mijn eisprong altijd zeer heftig, deze heb ik afgelopen zondag gehad, en ook geklust.

Nu heb ik sinds vandaag vage steken in mijn schaamstreek maar ook dieper in mijn buik/baarmoeder denk ik?
    Bij de 1e zwangerschap kan ik het mij niet herinneren, was toen vrij snel zwanger na een miskraam.

Kennen jullie de klachten of komen ze dan toch echt van mijn ontsteking vandaan dat het aan het helen is? Zal ik dan zwanger zijn? :)

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hoe zeker ben je van je eisprong?

3. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    1000000% zeker. Ik voel die namelijk altijd.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik had wel donderdags 1,5 week na m'n eisprong dat ik ongi krampen had lichtjes en toen ik op m'n nod ging testen was m'n test positief! Maar voor nog geen week na je eisprong vind ik het wel erg snel;)!

5. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Eisprong voelen is onbetrouwbaar. Wat je voelt is de laatste groeispurt van het follikel, niet het daadwerkelijk springen vh eitje. Of het van een innesteling of het genezen van je ontsteking kunnen we weinig zinnig op zeggen. Alleen dat je over een weekje een test kunt wagen.

Deel Deze Pagina